Toks išskirtinės automobilių reklamos rodymas per „Super Bowl“ neatsitiktinis, nes šios varžybos yra žiūrimiausias įvykis Amerikos TV istorijoje.
30 sek. reklamos laiko kainuoja 5 mln. USD.
Praėjusiais metais pasiektas rekordas – jas pamatė 114,4 mln. žiūrovų. Štai kodėl NFL finalo transliacijoje savo reklamą nori parodyti kiekviena save gerbianti kompanija. Žinoma, už didelius pinigus. 2015 m. pusė minutės NBC reklamos eterio kainavo 4,5 mln. JAV dolerių.
2016 m. CBS reklamos vadybininkai už tą patį laiką jau prašė 5 mln. JAV dolerių. Tačiau ši kaina neišgąsdino užsakovų, reklamos tikrai netrūko.
Čia puikiai pasirodė automobilių gamintojai, sukūrę gausybę įsimenančių reklamos klipų. Štai įspūdingiausių TOP-5.
1. „Kia Optima“. Kojinės ir Christopheris Walkenas
Ar galima automobilį lyginti su kojinaitėmis? Tai tikrai įmanoma, jei jūs – aktorių gildijos numylėtinis Christopheris Walkenas.
2. „Audi R8“. Kosmonautas
Puikus būdas išvilioti super automobilį – pulti į depresiją, prisimenant savo šlovingus praeities skrydžius.
3. „Honda Ridgeline“. Dainuojančios avys
Ar apsiverstų karste Freddie Mercury, išgirdęs avis, dainuojančias „Queen“ melodiją? Ko gero ne, nes jis tikrai netektų žado dėl pikapo kėbule sumontuotos puikios garso sistemos.
4. „Toyota Prius“ – blogiukų automobilis?
Ar gali naujuoju „Prius“ nuo policininkų sprukti banko plėšikai? Gal tik savo slaptose fantazijose. Todėl ir „Toyota“ reklaminis klipas – fantastiškai geras!
5. MINI „Clubman“ laužo stereotipus: ne gėjų, ne pupyčių, ne mažylių automobilis
MINI viename klipe nusprendė sulaužyti visus stereotipus apie „nevyrišką“ automobilį. Gal metas „Volkswagen“ susukti panašų klipą apie DSG pavarų dėžę?