Realiomis sąlygomis elektromobilių lenktynėse šį elektromobilį išbandė „Fakto Auto eRacing Team“ komandai atstovavę Egidijus Babelis ir Dominykas Leonovas.
Ekipažas per 6 valandas įveikė 571,1 km, ir pagerino praėjusių metų rekordą. Ir tą padarė netgi sudėtingesnėmis sąlygomis. Pernai EQS iš „Mercedes-EQ“ nuvažiavo 569 kilometrus nesustojęs įsikrauti, o „Hyundai“ nuvažiavo daugiau su sustojimu greitojo įkrovimo stotelėje.
Grožis – skonio reikalas, o efektyvumas – faktas
Vos tik pristatytas pasauliui, „Hyundai Ioniq 6“ abejingų nepaliko: vienus sužavėjo išskirtiniu dizainu, kiti neslėpė nusivylimo, kad automobilio stilius nepaglosto akių. Korėjiečių kompanijos dizaineriai buvo drąsūs, ir rinkai pasiūlė išskirtinį, švelnaus silueto, tačiau kampuotų formų ir taisykles laužančių proporcijų fastbeką keturiomis durimis. Toks dizainas – ne vien dėmesiui atkreipti.
Lašo forma pasižymi itin mažu pasipriešinimu orui, aerodinaminis pasipriešinimo koeficientas siekia 0,21 cd., tad „Ioniq 6“ yra vienas aptakiausių automobilių rinkoje, ir kaip skelbia gamintojas – kartu ir vienas efektyviausių.
„Ioniq 6“ – taip pat išskirtiniu dizainu pasižyminčio „Ioniq 5“ krosoverio techninis dvynys. Jis turi 77 kWh talpos bateriją, 800 Voltų elektros sistemą, kuri gali iš įkrovimo stotelės pasiimti per 230 kWh galią ir komplektuojamas su dviem pavaros tipais: 230 AG pasiekiančia galinių varančiųjų ratų pavara ir 325 AG visų varančiųjų ratų pavara su dviem motorais ant abiejų ašių. Skiriasi tik kėbulas, ir efektyvumas dėl jo formų. Jei „Ioniq 5“ deklaruojamas viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia iki 507 km, tai „Ioniq 6“ su tokia pačia galinių varančiųjų ratų pavara gali įveikti net 614 km. „Hyundai“ skelbia, kad tai – vienas efektyviausių automobilių rinkoje, 100 km galintis važiuoti vos su 14 kWh elektros energijos.