Susipažinkite: prasčiausiai šiemet „Euro NCAP“ saugumo bandymuose įvertintas automobilis – vos dvi žvaigždutės

„Euro NCAP“ – daugeliui gerai žinoma automobilių saugumą tikrinanti agentūra. Negailestingi šios organizacijos atliekami testai neabejotinai prisidėjo prie to, kad šių laikų automobiliai yra kur kas saugesni nei tie, kuriuos turėjome prieš dešimtis metų. Visgi vienas automobilis ir šiandien rodo itin prastus rezultatus – prasčiausias šiemet bandytas automobilis surinko vos dvi žvaigždutes iš penkių.
Ekonomiškas „Ford Mustang“ važiavimas „ENEOS 1006km lenktynių“ trasoje
„Ford Mustang“ / Egidijaus Babelio nuotr.

Kad geriau suprastumėte, koks prastas tai rezultatas, pabrėšime, kad joks kitas šiais metais bandytas automobilis taip prastai nepasirodė. Iš tikrųjų, dauguma šiuolaikinių automobilių be vargo surenka penkias žvaigždutes, ypač jei jie turi pagrindinę saugumo įrangą ir gerai suprojektuotas saugumo zonas automobilio kėbule.

Prasčiausias pasirodymas „Euro NCAP“ testuose

„Ford Mustang“ prastai pasirodė ir dėl nevisavertės saugumo įrangos, ir dėl netobulai suprojektuoto kėbulo.

„Ford Mustang“ prastai pasirodė ir dėl nevisavertės saugumo įrangos, ir dėl netobulai suprojektuoto kėbulo.

Bandytas „Ford Mustang“ neturi gerų juostos ir greičio palaikymo technologijų, vaikiška sėdynė tinkamai gali būti tvirtinama tik gale, nors priekyje daugiau vietos, net diržai gale laiku neįsitempia. Tiesa, reikia pažymėti, kad bandymas buvo atliktas metų pradžioje ir dabar pirkėjai gauna automobilius su šiek tiek daugiau saugumo ir komforto įrangos. Kita vertus, pėsčiuosius „Mustang“ kėbulo forma vis tiek negailestingai šienautų kaip ir iki šiol.

Aišku, dviejų žvaigždučių automobilio bandymai atrodo nekaip. 50 km/h greičiu įsirėžę į specialiai tam skirtą platformą dauguma automobilių yra stipriai apgadinami. Siekiama, kad kėbulas sugertų smūgio jėgą, apsaugodamas kabiną. Tačiau „Ford Mustang“ ne tik stipriai susilankstė, bet ir nepakankamai gerai apsaugojo keleivius. Problema – saugos diržai, kurie nesuteikia reikiamos paramos. 64 km/h greičiu atliktas bandymas, kurio metu tik 40 proc. automobilio priekio trenkiasi į platformą, atrodo dar prasčiau. Išsiskleidusi šoninė vairuotojo oro pagalvė nuplėšia lubų apdailą, kuri tuomet gali sužaloti gale sėdinčius vaikus.

Nemažai žmonių bando pateisinti prastą „Ford Mustang“ pasirodymą, teigdami, kad automobilis yra vienas iš pigiausių savo klasėje. Tačiau ekspertai nesutinka su tokiu paaiškinimu. Bandymuose dalyvauja daugybė labai pigių automobilių, bet visi jie šiemet pasirodė geriau. Ar tai pakenkė „Ford Mustang“ reputacijai? Tikriausiai ne, nes tai yra automobilis, kurį žmonės perka dėl greičio ir charakterio, o saugumas, degalų sąnaudos, ekologija ir kitos praktinės kategorijos lieka kažkur prioritetų sąrašo gale. Visgi „Ford“ į tai žiūri rimtai ir žada, kad naujesni „Mustang“ modeliai bus kur kas saugesni.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis