Jis bus sukurtas ant lanksčios „FlexEVan“ platformos, kuri žada būti tokio pat dydžio kaip „Kangoo“, tačiau savo keliamąja galia prilygti „Traffic“.
„Estafette“ ypatingas tuo, kad jo SDV (angl. Software-Defined Vehicle) elektroninė architektūra leidžia nuolat atlikti programinės įrangos naujinimą nuotoliniu būdu per visą jo gyvavimo ciklą.
Jei „Estafette“ atrodo šiek tiek pažįstamas, tam yra rimta priežastis – „Renault“ tokį patį modelį pristatė dar pavasarį pavadinimu „U1st Vision“. Kurdama „Estafette“, „Renault“ bendradarbiavo su konsorciumu „Software République“, vienijančiu septynias Prancūzijos bendroves. Projekte daugiausia dėmesio buvo skiriama „FlexEVan“ platformos universalumui pademonstruoti. Tuo pat, serijinės „Estafette“ versijos kūrimas liks „Flexis“ – bendrovės „Renault“ kartu su „Volvo Group“ ir „CMA CGM“ įsteigtos įmonės – rankose.
Estafette pavadinimas susijęs su 1959 m. „Renault“ modeliu tuo pačiu pavadinimu, kuris buvo pirmoji gamintojo transporto priemonė, kurios variklis ir pavarų dėžė buvo sumontuoti automobilio priekyje.
Naujuoju „Estafette“ siekiama išspręsti vieną sudėtingiausių miesto logistikos uždavinių – „paskutinės mylios“ arba smulkių krovinių išvežiojimo klientams problemą. Automobilis buvo kuriamas bendradarbiaujant su profesionaliais vairuotojais, daugiausia dėmesio skiriant jų poreikiams. Nors furgono matmenys panašūs į „Kangoo“, jis yra gerokai aukštesnis, todėl siūlo daugiau erdvės ir geresnį manevringumą, netgi viršijantį „Clio“.
Funkcionalumo požiūriu „Estafette“ yra labai visapusiškas. Iki 190 cm ūgio žmonės gali laisvai atsistoti furgone nesilenkdami. Vietoje tradicinių varstomų durų įrengtos praktiškos žaliuzės tipo galinės durys. Taip pat supaprastintas šoninių durų atidarymo mechanizmas. Vairuotojo darbo vieta taip pat ištobulinta – tik viena sėdynė, tačiau šalia jos įrengti keli ekranai, įskaitant dažnai naudojamų funkcijų prietaisus. Be to, čia gausu dėtuvių dokumentams ir smulkiems daiktams susidėti. Po sėdyne yra dar keli stalčiai: trys vairuotojo pusėje ir keturi priešingoje pusėje.
Didžiausia naujovė – SDV elektroninė architektūra, kuri leidžia atnaujinti transporto priemonės programinę įrangą per visą jos eksploatavimo laiką nuotoliniu būdu.
Pirmuosius elektrinius furgonus, sukurtus pagal „FlexEVan“ platformą, „Renault“ planuoja pateikti rinkai jau 2026 m., o jų gamyba vyks bendrovės gamykloje Sanduvilyje, Prancūzijoje. Estafette – tai tikras žvilgsnis į ateitį, kurioje lankstumas ir inovacijos taps neatsiejama kasdienio krovininio transporto dalimi.