Taigi latvių perkamos transporto priemonės šiemet nuvažiuoja net 52 tūkstančiais kilometrų mažiau nei ankstesniais metais, kol papildo avaringumo statistiką.
Kaip atskleidė tyrimas, 2023-aisiais Lietuvoje tikrinti automobiliai įveikė net 46 proc. didesnį atstumą iki pakliūdami į eismo įvykius nei Europos Sąjungos šalyse vidutiniškai (147 334 km). Tai reiškia, kad lietuviai transporto priemones apgadina rečiau nei statistinis europietis arba nepraneša apie smulkius apgadinimus. Kadangi avarijų Lietuvos keliuose vyksta nemažai, nesąžiningi pardavėjai dažnai slepia automobilio istoriją, kad galėtų uždirbti daugiau pinigų parduodami netvarkingą transporto priemonę.
„Pirkėjai naudotiems automobiliams neturėtų kelti tokių pat lūkesčių, kaip naujiems. Nors kiekvienas vairuotojas tikisi, kad jo transporto priemonė bus puikios būklės, realybėje taip būna ne visada. Skaičiuojame, kad 52,4 procentų visų naudotų automobilių buvo apgadinti bent kartą. Būtent dėl to svarbų vaidmenį automobilio pirkimo procese vaidina istorijos patikra. Žinoma, prieš perkant bet kokią transporto priemonę, labai svarbu atlikti testinį važiavimą bei įvertinti transporto priemonės būklę autorizuotame servise“, – sako M. Buzelis.