„Sveiki, išjungus m.Parking programėlę, ji toliau nuskaičiuoja pinigus, nors viskas sustabdyta.
Susisiekiau su paslaugų tiekėjais ir informavau. Sakė, kad apie sutrikimus žino ir sprendžia problemas. Tik labai įdomu, kokiu būdu bus kompensuotos sumokėtos įmokos?“, – klausia skaitytojas.
Tomas Šiuškus, Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas, patvirtino, kad kad laikinai sutriko atsiskaitymas mobiliaisiais telefonais už automobilių stovėjimą. Jis garantavo, kad vairuotojai finansinių nuostolių nepatirs.
„Šiuo metu už stovėjimą negalima susimokėti SMS žinutėmis, o mobiliąja programėle m.Parking sėkmingai naudotis gali tik „Bitės“ ir „Omnitel“ mobiliojo ryšio operatorių klientai.
Šiuo metu „Susisiekimo paslaugų“ specialistai aiškinasi sutrikimų priežastis, kurios bus šalinamos iškart po jų nustatymo. Už automobilių stovėjimą kol kas rekomenduojama atsiskaityti grynaisiais pinigais parkomatuose“, – rašoma pranešime.