Prieš kelerius metus pasiūlę rinkai nedidelį visureigį „Yeti“, čekai džiaugėsi jo pasisekimu. Praėjus septyniems metams, „Škoda“ europiečių teismui atiduoda „Kodiaq“ – pusmetriu nei „Yeti“ ilgesnį visureigį, stebinantį savo dizainu, apdailos medžiagų kokybe ir, kaip jau įprasta „Škoda“ modeliams, beprotišku variklių, pavarų dėžių ir papildomos įrangos pasirinkimu. Drįsčiau lažintis, kad nustebins ir kainomis.
Kaip ir pridera „Škoda“ automobiliams, jis gamintojo nėra vadinamas „išskirtiniu dėl dizaino“, „turinčiu nuostabiausius ratlankius“, „naujausias technologijas“ ar pan. „Škoda“ giriasi tuo, ką galima apskaičiuoti, įrodyti ir panaudoti. Pavyzdžiui, bagažinės talpa. Tai skamba kiek nuobodžiai, bet algebra ne visiems yra svajonių mokslas.
Taigi, „Škoda Kodiaq“ yra 4,7 m ilgio visureigis, turintis net 2,791 m ilgio ratų bazę. Tokie parametrai leidžia gamintojui didžiuotis didžiausia klasėje bagažine, kurios talpa – 720 litrų. Nulenkus keleivių sėdynes, „Kodiaq“ galima sutalpinti iki 2,8 metro ilgio krovinį.
Nors „Kodiaq“ yra vos 40 milimetrų ilgesnis nei sėkmingiausias „Škoda“ modelis – „Octavia“, – interjeras visureigyje kur kas erdvesnis nei hečbeke.
Automobilio prietaisų skydelyje – didelis lietimui jautrus ekranas, jau matytas kituose „Škoda“ modeliuose. Greta jo esantys mygtukai bei trys žemiau esantys oro srauto reguliavimo ratukai – kaip ir „Volkswagen“ modeliuose. Įsigyjant „Kodiaq“ vietoje bet kurio šiuo metu vairuojamo „Škoda“ ar „Volkswagen“ modelio persikvalifikuoti nereikės.
„Kodiaq“ vidaus įranga bus panašiausia į markės flagmano „Superb“. Čia bus galima užsisakyti trijų zonų klimato kontrolę, šildomas, ventiliuojamas ir elektra valdomas priekines sėdynes, daug salono medžiagų apdailų, tarp kurių – ir „Alcantara“ oda. Kaip ir priklauso naujam visureigiui, jis turi naujausias elektronines saugumo sistemas kaip autonominį stabdymą mieste, aktyvią kruizo kontrolę, nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimo sistemą ir t.t.
Kalbant apie vidaus technologijas, verta pažymėti „Škoda“ galimybes susijungti su daugeliu išmaniųjų telefonų patogiomis sąsajomis: „Apple CarPlay“, „Android Auto“ bei „MirrorLink“.
Variklių pasirinkimas, kaip jau įprasta „Škoda“, bus didelis: mažiausiai du dyzeliniai ir trys benzininiai varikliai, o galios gama svyruoja nuo 125 iki 190 AG. Pavarų dėžių pasirinkime – viena mechaninė (6 laipsnių) ir 2 automatinės DSG (6 ir 7 laipsnių). Galimos ir dviem, ir keturiais ratais varomos „Kodiaq“ versijos.
Nors „Kodiaq“ neatrodo kaip sukurtas bekelei, bent vieną užuominą į prastą kelią jis turi – specialų mygtuką, kuris sureguliuoja pakabą, variklio valdymą ir stabdžius prastos būklės atkarpai.