Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tartasi, kaip bus rekonstruojama kelio Vilnius–Klaipėda atkarpa Kaune

Seimo pirmininkas antradienį su Kauno miesto ir rajono merais tarėsi, kaip užtikrinti, kad automagistralės Vilnius–Klaipėda rekonstrukcija ties Kaunu vyktų sklandžiai.
Spūstys ties Kleboniškio tiltų
Spūstys magistralėje šalia Kauno / Aliaus Koroliovo/15min nuotr.

„Norėtume, kad tai būtų kuo sklandžiau rengiamasi ir galbūt šiemet rengiami dokumentai, kad kitais metais jau būtų galima pradėti projektus, nes tai yra žmonėms labai svarbi vieta“, – BNS po susitikimo su Kauno meru Visvaldu Matijošaičiu sakė Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis.

Trečiadienį dėl šio projekto jis susitiks su laikinuoju Automobilių kelių direkcijos vadovu Vitalijumi Andrejevu.

„Tikslas yra, kad nestabdytume tų projektų, kad jie vyktų, kad juos pradėtume ir įgyvendintume. Žiūrime, kur galėtų būti kokia nors spraga, žiūrime, kad ji nesutrukdytų“, – sakė V.Pranckietis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Viktoras Pranckietis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Viktoras Pranckietis

Jo teigimu, vienas svarbiausių klausimų yra užtikrinti, kad rekonstrukcijos metu ir po jos būtų sklandus susisiekimas tarp šioje atkarpoje esančių prekybos centrų, miesto ir gyvenviečių.

Seimo pirmininko sekretoriato vadovė Gintarė Žukaitė BNS sakė, kad Seimo vadovybė yra gavusi prekybos centro „Mega“ ir Kauno apskrities gyventojų raštą, kuriame nerimaujama dėl galimų eismo trukdžių rekonstrukcijos metu.

„Bijo atskirties, kad nebūtų jie atriboti“, – sakė V.Pranckietis.

Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas BNS sakė, kad miestas suinteresuotas kuo greičiau pradėti kelio rekonstrukciją – jos techninis projektas ruošiamas jau kelerius metus.

Vyriausybė anksčiau yra skelbusi, kad kelio Vilnius–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas dviejų eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. Taip pat vietoje dar 1964 metais statyto tilto planuojama keturių eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą tuo metu būtų nukreiptas naujuoju tiltu.

Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio dviejų eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.

Preliminari projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – penkeri metai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?