Anot tarybos, priėmus pakeitimus, kiltų rizika šioje rinkoje be konkurencijos įsitvirtinti ribotam dalyvių skaičiui, todėl siūloma tobulinti finansavimo sąlygų projektą.
„Elektromobilių įkrovimo stotelių įrengimo bei eksploatavimo rinkos Lietuvoje dar tik formuojasi, tačiau jau dabar galima prognozuoti, kad jų plėtra ateityje bus labai aktyvi. Todėl, Konkurencijos tarybos nuomone, svarbu laiku užtikrinti, kad šios rinkos būtų konkurencingos ir jokie rinkos dalyviai dėl valstybės veiksmų nepagrįstai neįgytų didelės rinkos galios“, – pranešė taryba.
Ji siūlo atlikti poveikio konkurencijai vertinimą, kuris leistų identifikuoti ir suvaldyti rizikas dėl galimų konkurencijos ribojimų.
Taryba taip pat atkreipė dėmesį, jog stotelių įrengimo ir plėtros finansavimo sąlygos turėtų būti tobulinamos, kad atitiktų valstybės pagalbos taisykles.
Susisiekimo ministerija siūlo, kad jungtinio projekto partneris penkeriems metams be konkurencijos gali tapti įkrovimo stotelių naudotoju – tokiu būdu jis įgytų teisę ilgą laiką naudoti daug stotelių ne dėl to, kad jis yra efektyvesnis nei konkurentai, o vien dėl to, kad jam pavyko tapti partneriu, be to, jis gali būti partneriu daugelyje tokių projektų.