Už „Tautos automobilį 2017“ balsuokite paspaudę čia arba apklausos formoje po šiuo tekstu.
„Ford Egde“ gal tik atrodo kaip didelis, sunkus ir rimtas visureigis – gamintojai jį pristato kaip dinamišką ir ekonomišką SUV.
Jis turi pažangią integruotų jungčių galinę pakabą prieš priekinę „McPherson“ tipo važiuoklę, kuri turi suteikti geras valdymo savybes. 180–210 AG pasiekiantys varikliai užtikrins reikiamą dinamiką, o išmanūs aerodinaminiai sprendimai, tokie kaip oro užuolaidos buferiuose, ir techniniai, tokie kaip atjungiamas akumuliatorius įkrovimas, kai to nereikia, padės taupyti degalus.
Didelis penkiavietis visureigis pasižymės erdve salone. Gamintojai sako, kad net gale sėdintys keleiviai galės ištiesti kojas. Ir mėgautis ramybe, nes „Active Noise Control“ sistema išklauso visas nereikalingo triukšmo garso bangas ir paskleidžia jį užgožiantį baltąjį triukšmą, kurio negirdi žmogaus ausis.
Automobilį pristato vienintelis oficialus „Ford“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“ (www.ford.lt).
Variklis | Dyzelis |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 210/ 154,5/ 3750 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 450/ 2000-2500 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. | 9,4 |
Maksimalus greitis, km/h | 211 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 6,4/5,4/5,8 |
Pigiausio modelio kaina, Eur | 43100 |
Pristatomo automobilio kaina, Eur | 52937 |
Lizingo mėnesio įmoka Šiaulių banke* | 458 |
*Detalų bendros kredito kainos metinės normos skaičiavimo pavyzdį rasite čia.
Taip pat skaitykite: „Ford“ miesto visureigių šeimoje – permainos