Už „Tautos automobilį 2017“ balsuokite paspaudę čia arba apklausos formoje po šiuo tekstu.
Pašildytas „Megane“ variantas. Kol „Renault Sport“ inžinieriai triūsia prie visiškai naujos kartos „Megane RS“ karštojo hečbeko, norintiems sportiško vairavimo, bet neketinantiems lenktyniauti vairuotojams, prancūzai siūlo „Megane GT“.
Jis turi turbininį 1,6 litro variklį, pasiekiantį 205 AG ir 280 Nm, galia į priekinius ratus siunčiama per 7 pavarų dviejų sankabų automatinę transmisiją. Iki 100 km/h modelis įsibėgėja per 7,1 sek.
Jo išskirtinumas – valdymo savybės. „Megane GT“ į posūkius gali nerti bet kokiu greičiu, žinant, kad iš posūkio ji išvažiuos saugiai Tai dėl visų keturių vairuojamų ratų sistemos „4Control“. Esant mažiems greičiams, galiniai ratai sukasi priešinga važiavimui kryptimi, o padidinus greitį – važiavimo kryptimi. Taip ši sistema užtikrina didesnį stabilumą vingiuose ir panaikina priekinių ratų varomiems automobiliams būdingą nepakankamą pasukamumą.
Automobilį pristato oficialus „Renault“ atstovas Lietuvoje UAB „Sostena“ (www.renault.lt).
Techniniai duomenys | |
Variklis | Benzininis |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 205;151;6000/min |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 280/2400 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. | 7,1 |
Maksimalus greitis, km/h | 230 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 7,8/4,9/6,0 |
Pigiausio modelio kaina, Eur | 14484 |
Pristatomo automobilio kaina, Eur | 27000 |
Lizingo mėnesio įmoka Šiaulių banke* | 154 |
*Detalų bendros kredito kainos metinės normos skaičiavimo pavyzdį rasite čia.
Taip pat skaitykite: Naujasis „Renault Megane“ – ekomobilis, užkeliantis kartelę