„Susisiekimo paslaugų“ specialistai išplatintame pranešime rekomendavo už stovėjimą atsiskaityti grynaisiais pinigais parkomate, arba prisijungti prie m.Parking programėlės per kitus mobiliojo ryšio operatorius.
Besinaudojantieji „Tele2“ mobiliuoju ryšiu laikinai negalėjo naudotis ir mobiliąja programėle m.Ticket.
Dėl mobiliojo ryšio sutrikimų nebuvo galima įsigyti terminuotųjų kelionės bilietų.
Dėl mobiliojo ryšio sutrikimų nebuvo galima įsigyti terminuotųjų kelionės bilietų.
Spėję įsigyti kelionės bilietus, kontrolės metu jų negalėjo aktyvuoti. Tačiau keleivių kontrolės tarnyba buvo informuota apie sutrikimus, todėl keleiviai nebuvo baudžiami.
Pažeistas kabelis buvo sutvarkytas
„Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas 15min.lt teigė, kad gedimo priežastis – magistralinio optinio kabelio pažeidimas.
„Šiuo metu stengiamės nukreipti vartotojų srautą alternatyviomis kryptimis. Mūsų tiekėjas, valdantis pažeistą magistralinio kabelio atkarpą, jau vykdo remonto darbus. Tikimės, kad šiandien paslaugų tiekimas bus visiškai atnaujintas“, – sakė jis.
Po 17 valandos A.Baranauskas pranešė, kad nesklandumai pašalinti.