Praėję metai nebuvo puikūs „Model S“ ir „Model X“. Šių, aukštesnės klasės, elektromobilių pateikta mažiau nei pusė 2020 metų lygio, 24 964 vietoje 57 039. Tačiau tai nebuvo visiškai netikėta, nes daugelis klientų norėjo (arba turėjo) laukti atnaujintų S ir X, kuris nebuvo tiekiami iki pat pavasario, kaip ir energingieji „Plaid“ variantai.
Klientams pristatytų automobilių skaičius svarbus, turint omenyje automobilių pramonę pakirtusį lustų trūkumą ir netgi privertusį „Tesla“ kai kuriuos elektromobilius pateikti be USB portų. Kompanija taip pat nusiteikusi augti, planuodama „Cybertruck“ paleidimą 2022-aisiais ir paleisti naujus fabrikus Austine ir Berlyne.
„Tesla“ 2021-ieji nebuvo tolygūs, pasitaikė produktų vėlavimų (tarp kurių „Cybertruck“ ir „Semi“), kainų augimo ir automobilių atšaukimų, tarp kurių ir įvykęs gruodį su puse milijono elektromobilių dėl kameros ir bagažinės trūkumų. Didėja nerimas, kad „Tesla“ gali prislėgti surinkimo kokybės problemos. Ir tai dar neatsižvelgiama į konkurentų keliamą grėsmę — „Tesla“ teks rungtis su „Ford F-150 Lightning“, „Cadillac Lyriq“, „Mercedes EQA“ ir kitais garsių pavadinimų elektromobiliais.
Kol kas Elono Musko pozicija gera, bet rinka gali greitai pasikeisti.