„Tesla“ atsisako pirkėjų viliotinio: grąžinti nekokybiškus elektromobilius bus sunku

Jei „Tesla“ vairuotojų kas nors paklaustų apie jų automobilių trūkumus, tikriausiai visi paminėtų surinkimo kokybės problemas. Tiesą sakant, didelė dalis naujų „Tesla“ elektromobilių pirkėjus pasiekia su didesniais ar mažesniais defektais. Elonas Muskas kurį laiką siūlė drąsią 7 dienų grąžinimo garantiją be jokių klausimų, tačiau dabar „Tesla“ jos atsisako.
Tesla Model S 75D
Tesla Model S 75D / Gamintojų nuotr.

Jūs užsisakote naują daugiau nei 40 tūkstančių eurų kainuojantį automobilį ir jis jus pasiekia apibraižytas, su nelygiai įklijuotu stoglangiu ir nepriimtinai nelygiais tarpais tarp kėbulo segmentų. Geriau apžiūrėję naują savo pirkinį pastebite, kad galinė sėdynė nėra tvirtai pritvirtinta prie pagrindo, o ir durelių rankenėlės kelia įtarimų. Jei nesate markės gerbėjas (o joks žmogus neturėtų būti jokio sau nepriklausančio prekės ženklo gerbėjas), neslėpsite pasipiktinimo. Tiesa, jums padės tai, kad kompanijos savo automobiliams siūlo garantiją.

„Tesla“ defektai įprastai yra ištaisomi gana greitai. Na, ne visi – tik labai akivaizdūs ar trukdantys automobilio funkcionalumui. Tačiau didesnių lūkesčių turėję pirkėjai dar visai neseniai galėjo pasinaudoti ir kita galimybe – savo automobilį jie galėjo grąžinti ir „Tesla“ be jokių klausimų jiems sugrąžindavo sumokėtą sumą. Taip „Tesla“ demonstravo pasitikėjimą savo automobiliais, kuriuos vadina technologiškai pažangiausiais ir saugiausiais rinkoje.

Pirkėjui nepatikęs automobilis galėjo būti grąžintas per 7 dienas. Jis negalėjo būti apgadintas ir įveikęs daugiau nei 1000 mylių. Kitaip tariant, jei po pristatymo pirkėjas nusprendžia, kad jam tas automobilis netinka ar tiesiog nėra reikalingas, jis jį gali grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus. „Tesla“ neklausė automobilius grąžinančių pirkėjų apie jų nusiskundimus ar tokio pasirinkimo priežastis. Nepatinka – grąžink.

Tačiau prieš kelias dienas ši tvarka buvo pakeista – informacija apie galimybę grąžinti automobilį per 7 dienas dingo iš „Tesla“ puslapių. Ir niekas nežino, kodėl. Šiek tiek keista, kad tvarka, sukurta siekiant pademonstruoti pasitikėjimą savo automobiliais, buvo atšaukta taip netikėtai ir taip tyliai. Tačiau dabar savo automobiliais nepatenkinti pirkėjai bus nukreipti į „Tesla“ aptarnavimo centrus, kur reikalai bus tvarkomi kitaip.

Būtų lengva pamanyti, kad daug žmonių naudojosi šia tvarka be reikalo. Tai yra kas nors pirko naują automobilį 900 mylių kelionei ir tada jį grąžindavo. Tačiau Electrek.co teigia, kad „Tesla“ rado būdų apsisaugoti nuo tokių nedorėlių. Ir nėra aišku, ar daug žmonių pasinaudojo galimybe per savaitę grąžinti savo automobilį.

Tai kodėl „Tesla“ atsisakė šio pasiūlymo? Na, kiti gamintojai to irgi nesiūlo. Galbūt galimybė grąžinti nepatikusį automobilį išliko, tik dabar tai reikės tvarkyti per aptarnavimo centrus ir klausimų bus gerokai daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis