Tepalų lygio matuoklis yra ilgas, lankstus metalinis strypelis, padedantis greitai patikrinti tepalų lygį variklyje ir kokybę. Patys kruopščiausi vairuotojai tepalų lygį tikrina bent kartą per mėnesį. „Tesla Model 3“ neturi vidaus degimo variklio, kurį reikėtų tepti ir tai viena iš priežasčių, kodėl elektromobiliais yra lengviau rūpintis. Visgi internete paviešintas „Tesla Model 3“ priežiūros įrankių sąrašas, kuriame yra ir tepalų lygio matavimo strypelis.
Nors „Tesla Model 3“ neturi tokios aušinimo ir tepimo sistemos kaip automobiliai su vidaus degimo varikliais, jis alyvą vis tiek naudoja. Reikia sutepti krumpliaračius, esančius automobilio pavaros mechanizme. Kuomet metalas trinasi į metalą, jis kaista ir dyla. Tinkamas tepimas gali gerokai prailginti krumpliaračių ir guolių gyvavimo laiką. Tačiau kad ir kokia gera sistema būtų, tepalų lygis su laiku mažėja, ypač, jei sistema praranda sandarumą. Taigi, kartas nuo karto „Model 3“ prižiūrintys mechanikai turės pasinaudoti tepalų lygio matuokliu, kad patikrintų tepalus.
Įdomu tai, kad šis įrankis paminėtas tik „Tesla Model 3“ priežiūros sąraše. Gali būti, kad brangesni „Model S“ ir „Model X“ naudoja elektroninę tepalų lygio nustatymo įrangą. Stebina ir tai, kad „Model 3“ reikalingas toks kasdieniškas įrankis, mat „Tesla“ garsėja netradiciniais sprendimais, robotizuotomis durimis, išmaniosiomis elektronikos sistemomis.
Be to, mechaninius tepalų lygio matuoklius turi net ne visi nauji, vidaus degimo variklius turintys, automobiliai. Visgi toks paprastas komponentas niekada nesuges, ko negalima užtikrinti kalbant apie elektronines priemones. Žinoma, išlieka tikimybė, kad automobilio savininkai šio įrankio tikriausiai taip niekada ir nepanaudos, nes jis bus pasiekiamas tik automobilių remonto dirbtuvėms.