Išgirtasis „Tesla Model Y“ turi problemų – kai kurie pirkėjai jau grąžina automobilius

„Tesla Model Y“ buvo pristatytas 2019-ųjų kovą. Šių metų kovą, prieš pat karantiną, pirmieji „Model Y“ pasiekė pirkėjus. Pirmieji atsiliepimai buvo labai teigiami. O dabar kai kurie jau grįžta atgal – svajonių „Model Y“ virsta galvos skausmu.
„Tesla Model Y“ – aukštesnė „Model 3“ versija
„Tesla Model Y“ – aukštesnė „Model 3“ versija / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tesla Model Y“ yra „Model 3“ giminaitis su krosoverio kėbulu. Tačiau, kaip teigia ekspertai, tikrai geresnės kokybės.

„Model 3“ yra populiariausias „Tesla“ modelis, tačiau, kadangi šiais laikais visi kažkodėl nori krosoverių, buvo manoma, kad „Model Y“ bus dar populiaresnis. Ir viskas iš pradžių ėjosi puikiai. Kovo viduryje pirkėjus pasiekė pirmieji „Model Y“ – gerokai anksčiau nei buvo planuojama praeitais metais.

Electrek.co pastebėjo, kad vos prasidėjus „Model Y“ kelionei į pirkėjų garažus, internete pasipylė skundai. Kai kurie pirkėjai dėl kokybinių problemų nepriėmė pristatytų automobilių. Kiti juos priėmė ir kaip mat ėmė piktintis nederamais trūkumais. Kai kurių automobilių pati „Tesla“ pirkėjams taip ir nenuvežė.

Kokios problemos kamuoja „Model Y“? Na, nieko per daug rimto – stiprūs dažų defektai, kreivai pritvirtintos apdailos detalės, įlinkimai salono apdailoje ir netinkamai priveržti komponentai.

Vienas „Model Y“ savininkas pastebėjo, kad galinė automobilio sėdynė apskritai nebuvo pritvirtinta prie pagrindo, kitas savo automobilio atsisakė, nes viena saugos diržo sagtis tiesiog nebuvo pritvirtinta.

„Tesla“ automobiliai jau seniai užsitarnavo labai pažangių, bet prastai surinktų mašinų reputaciją. „Tesla“ gerbėjai juokiasi, kai kas nors pastebi neįtikėtinai nelygius tarpus tarp kėbulo elementų – koks skirtumas, kaip surinktas kėbulas, kai elektrinėms automobilio technologijoms negali prilygti rinkos senbuviai?

Toks požiūris, žinoma, yra žalingas. Nebūtina rinktis iš vieno arba kito – kokybiško surinkimo ar gerų dinaminių charakteristikų. „Tesla“ automobiliai gali būti ir kokybiškai surinkti, ir labai technologiškai pažangūs. Fanai, kartelės nuleisti nebūtina – „Tesla“ yra ne jūsų asmeninis draugas, o korporacija. O korporacijas būtina kritikuoti, kai jų gaminių kokybė nukenčia nuo abejingo požiūrio.

Nauji „Tesla“ automobiliai įprastai atkeliauja tiesiai į pirkėjų namus. Žmonės gali apžiūrėti savo naująsias mašinas ir per 7 dienas nuspręsti, ar jos juos tenkina. Jei kokybiniai trūkumai (kurių būna visada) yra per daug erzinantys, automobilį galima grąžinti. Tuomet galima laukti naujo automobilio arba pataisyto senojo. Galimi ir kiti variantai, priklausomai nuo defektų ir kaip lengvai juos galima pašalinti.

Defektai šalinami dar gamyklose. Elonas Muskas laiške „Tesla“ darbuotojams rašė, kad „Model Y“ reikalauja per daug darbo – nuriedėjusį nuo surinkimo linijų jį tenka taisyti. Nepaisant to, „Model Y“ ir toliau keliauja pas pirkėjus.

Dažniausiai „Tesla“ automobiliai pasižymi kėbulo defektais – nežinia kaip ir kodėl nesulygiuotais tarpais tarp skirtingų detalių, nubėgusiais ar dulkių gavusiais dažais, netiesiai įklijuotais stoglangiais. Trūkumų dažnai pasitaiko ir salono surinkime. „Tesla“ fanai kartoja, kad šių automobilių niekas neperka dėl jų kokybės, tačiau tai nėra labai pigios mašinos ir visi tie trūkumai gali būti išspręsti. Kartu tai yra ir požiūrio klausimas – „Tesla“ mano, kad pirkėjai nesupranta, kuo yra laikomi?

„The Motley Fool“ mano, kad jei „Model Y“ problemos nebus išspręstos ir siaubo istorijos apie grąžinamus aklų robotų surinktus automobilius nenutils, „Tesla“ akcijų vertė gali kristi. Tačiau greičiausiai didelių problemų nekils, nes „Model Y“ veikia gerai ir yra saugus, net jei ir surinktas žmonių, kuriems nerūpi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis