Vienintelės šalys, kuriose „Tesla“ vis dar turi savo viešųjų ryšių skyrių, yra Norvegija ir Kinija. Neatsitiktinai šį vaizdo įrašą „Tesla“ iš pradžių paskelbė socialiniame tinkle „Weibo“. Įdomu tai, kad oficialus vaizdo įrašas nėra įterpiamas ir jo negalima pamatyti JAV.
Prie vaizdo įrašo „Weibo“ paskyroje „Tesla“ rašo:
„6000 tonų milžiniška liejimo mašina integruoja galinę „Model Y“ konstrukciją į vieną dalį. Sumažėja apatinės dalies svoris, supaprastinamas suvirinimo procesas, taip pagerinant „Model Y“ tvirtumą“.
Iš pradžių vaizdo įrašas parodo aukšto slėgio liejimo mašiną, surenkamą Šanchajaus „Gigafactory“. Panašu, kad ji vadinama DCC 6000, ir gali neatrodyti kaip „IDRA Group“ pagaminta OL 6100, tačiau tai turi paaiškinimą.
Kinijos „IDRA Group“ filialas vadinasi „LK Machinery“ ir būtent ši įmonė gamino „Giga Press“, naudojamą Šanchajaus „Gigafactory“. Jo pilnas pavadinimas yra „DCC 6000 Impress-Plus“, o Kinijos „Tesla“ gamykloje jų yra trys.
Kai vienas iš šių vientisų galinių liejinių yra paruoštas, bėgiais judantis robotas jį paima liejimo mašinos viduje ir įdeda į tam tikrą tvirtinimą, tikriausiai norėdamas išmatuoti, ar nulieta dalis neturi broko.
Patikrinus, galinis liejinys dedamas į metalinį rėmą, kuris tarsi slenka judančio kelio pagalba. Tada jis padedamas saugoti. Neįsivaizduojame, ar robotas juos pastatys ant saugojimo lentynų, bet tam tikriausiai reikia žmogaus įsikišimo.
Atrodo, kad taip pat vientisai liejama ir priekinė dalis, tačiau vaizdo įraše aiškiai kalbama tik apie galinės dalies liejimą. Atsižvelgiant į tai, kad atnaujinti „Model S“ ir „Model X“ turi abi šias struktūras, Kinijoje pagaminti „Model Y“ taip pat turėtų turėti vientisai išlietą konstrukciją.
Papildymas: Tesla pasidalijo ir nauju vaizdo įrašu, kuriame matyti, kaip darbuojasi „Giga Press“. Dabar vienu kartu išliejama priekinė ir galinė automobilio dalys.