„Tesla“ mėgėjai bus labai pikti, jei iš pradžių šių elektromobilių nepagirsime. Daug jų yra varomi keturiais ratais, o tai žiemą labai praverčia. Be to, saugumo bandymuose „Tesla“ automobiliai pasirodo labai gerai. Galiausiai, išmaniųjų technologijų integracija leidžia saloną pašildyti dar prieš kelionę, o nauji šilumos siurbliai tam tinka puikiai.
Tačiau dar tada, kai „Model 3“ buvo naujas, „Tesla“ turėjo išmokti kelias žiemos pamokas. Užšąlantys langai, rankenėlės ir įkrovimo lizdo durelės stipriai erzino kai kuriuos vairuotojus. „Model Y“ yra „Model 3“ giminaitis, todėl galite suprasti, ką tai reiškia.
„Model Y“ jau išgyveno savo pirmąją žiemą. „Tesla“ išanalizavo surinktus duomenis ir pristatė programinius atnaujinimus. Jų turinys nėra skelbiamas, bet teigiama, kad atnaujinimai nėra dideli. Vairuotojai džiaugiasi, kad ant slidžios dangos stabdžiai veikia efektyviau ir padeda išlaikyti automobilio kontrolę. Tai, beje, reiškia, kad žiemą „Model Y“ (tikriausiai ir kiti markės automobiliai) turės silpnesnį regeneracinės stabdžių sistemos nustatymą. Taip į bateriją sugrįš mažiau energijos, bet automobilis tolygiau riedės ant galimai slidžių paviršių.
„Model 3“ po pirmosios savo žiemos taip pat sulaukė nemažai atnaujinimų. Ir dabar šie automobiliai žiemą didelių problemų nekelia. Na, bent jau tokių, kurios nesutinkamos ir kitų gamintojų modeliuose. Žinoma, žiemą elektromobiliai tarp įkrovimų nuvažiuoja mažiau (o benzininiai automobiliai sudegina daugiau benzino), bet elektromobilių pirkėjai tai supranta ir tam yra pasiruošę.