„Tesla“ automobiliai turi galingas stereo sistemas. Tai, beje, elektromobiliams yra labai svarbu, nes važiuodami jie neskleidžia beveik jokio triukšmo. Taigi, keleiviai susikoncentruoja į tai, ką girdi per garsiakalbius. Kai kurie garsiakalbiai yra nukreipti į automobilio išorę. Važiuojant lėtai jie skleidžia pėsčiuosius ir dviratininkus perspėjantį garsą. 2020 metais „Tesla“ pristatė „Boombox“ funkciją, leidžiančią per šias išorines kolonėles groti ir kitus garsus. Bet dabar NHTSA prašo ją išjungti.
„Tesla“ visada pasižymėjo neblogu humoro jausmu. Taigi elektromobiliai su „Boombox“ gali važiuoti ir, atrodo, garsiai gadindami orą. Ar žvengdami kaip arkliai. Ar grodami muziką. NHTSA pripažįsta, kad tokius garsus skleidžiantis automobilis yra dar lengviau pastebimas, tačiau „Boombox“ vis tiek laikoma nesaugia funkcija.
Tiesa, draudimo čia nebuvo. NHTSA tiesiog pasikalbėjo su „Tesla“, išdėstė savo poziciją ir sausio 29 dieną „Boombox“ buvo išjungta. Na, tiksliau, elektromobiliai keistus garsus gali skleisti, bet jau tik stovėdami vietoje. Tik kodėl?
NHTSA turi savo įsivaizdavimą, kokius pėsčiuosius perspėjančius garsus gali skleisti elektromobilis. Jie turi būti aiškūs ir išsiskiriantys. Nors „Boombox“ funkcija gali priversti atsisukti, naudojama netinkamai ji gali per daug susilieti su aplinka. Tų perspėjimo garsų tikslas yra išsiskirti ir informuoti. Dauguma gamintojų renkasi šiek tiek variklius primenančius garsus, nes žmonės prie jų yra pripratę. Jiems dažnai suteikiamas futuristinis skonis, kad modernūs elektromobiliai neprimintų senų mašinų. Tačiau jie nekniaukia, nežvengia ir nebezda.
Kita vertus, NHTSA pripažino, kad visa tai - teoriniai pasvarstymai ir diskusijos. Jokių nelaimingų nutikimų dėl „Boombox“ dar neįvyko.