„Tesla“ sulaukė kritikos strėlių: naudoja nekokybiškas detales, darbo sąlygos – pasibaisėtinos

„Tesla“ dažnai sulaukia daug kritikos. Tai yra normalu, turint omenyje beprotišką šios bendrovės populiarumą, vertę ir sėkmę. Tačiau ne visa kritika „Tesla“ atrodo priimtina – elektromobilių gamintojas santykius su „Pingwest“ aiškinsis teisme.
Šanchajaus „Gigafactory 3“ gamykla
Šanchajaus „Gigafactory 3“ gamykla / YouTube nuotr.

„Pingwest“ – tai kinų žiniasklaidos kompanija, kuri rašo apie Kinijos technologijų pramonės evoliuciją. „Tesla“ gamykla Šanchajuje, žinoma, sulaukė daug vietinės žiniasklaidos dėmesio, todėl apie ją rašė ir „Pingwest“. Tik ne iš gerosios pusės.

„Pingwest“ straipsnyje teigiama, kad „Tesla“ gamykloje nesudaromos geros sąlygos darbuotojams. Taip pat kalbama apie kokybės problemas. Straipsnis iš tikrųjų yra labai aštrus – „Tesla Gigafactory“ jau antraštėje pavadinama „Giga-Sweatshop“ (sweatshop – tai gamykla, kurioje nekvalifikuotiems darbuotojams sudaromos itin prastos sąlygos).

„Pingwest“ šaltinis – „Tesla“ darbuotojas Liu. Ir jis daug ką papasakojo. Kaip teigiama straipsnyje, „Tesla“ darbuotojai Šanchajaus gamykloje yra prastai maitinami. Ir ne šiaip prastai, o vis prasčiau – anksčiau jie gaudavo neblogą maisto paketą, vėliau jį pakeitė greitai paruošiami makaronai ir duona, dalis kurios buvo su pasibaigusiu galiojimo laiku.

Liu pasakojo, kad tokia kultūra jam buvo nauja, nes ankstesniame darbe jis gaudavo užkandžių ir koldūnų, o „Tesla“ gamyklos vadovai net nenorėjo kalbėti apie maitinimo problemas, kurios ne vienam darbuotojui sukėlė skrandžio negalavimų.

Tame straipsnyje buvo ir rimtesnių kaltinimų. Vienas iš jų – nekokybiškų detalių naudojimas, nes tiekėjai tiesiog nespėja susitvarkyti su dideliais gamybos tempais.

„Tesla“ jau paruošė atsakymą – padavė „Pingwest“ į teismą dėl realybės neatitinkančios informacijos. Sunku pasakyti, kaip tęsis šis procesas, nes bylinėjimasis su žiniasklaida niekada nėra lengvas. „Pingwest“ turi savo šaltinius, kurių atskleisti neprivalo, ir atpasakoja, ką teigia jie.

Bet tai nėra pirmas kartais, kai „Tesla“ kovoja su žiniasklaida. „Tesla“ kadaise teisme pralaimėjo „TopGear“, nes buvo nuspręsta, kad modifikuoti apžvalgoje matomi vaizdai buvo labiau jau pramoginio nei informacinio pobūdžio.

Tačiau dabar laikai kiti, „Tesla“ yra kita kompanija ir rezultatas gali būti kitas. Bent jau kitos žiniasklaidos priemonės informaciją apie „Tesla“ gamyklas, kompanijos kultūrą ir vidines problemas rinks kitaip.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis