„Xpeng P7“ yra labai simpatiško dizaino elektrinis sedanas ir rinkai bus pasiūlytos kelios automobilio versijos.
Pigiausiais, maždaug 29 000 eurų kainuojantis „Xpeng P7“ bus varomas priekiniais ratais ir vienu įkrovimu įveiks 568 km pagal NEDC vertinimą. Tikėtina, kad naujajame WLTP vertinime šis nuotolis bus mažesnis.
Vidurinis pasirinkimas taip pat bus varomas priekiniais ratais, kainuos nuo 33 000 eurų ir vienu įkrovimu įveiks 706 km.
Brangiausias variantas kainuos nuo 44 000 eurų, bus varomas visais keturiais ratais, įveiks 706 km ir iki 100 km/h įsibėgės per 4,3 sek.
Apie elektromobilių baterijas informacijos yra labai nedaug. Tėra nurodyta, kad elektromobilis turės 80,9 kWh baterijų sistemą, kurios energijos tankis sieks 170 Wh/kg.
Pasak kompanijos, ši baterijų sistema palaikys greitąjį įkrovimą ir vos per 10 min. baterijos bus įkrautos tiek, kad su „Xpeng P7“ elektromobiliu bus galima nuvažiuoti 120 km atstumą.
„Xpeng P7“ aprūpintas drauge su „Porsche“ kurta važiuokle ir naudoja „Bosch/Brembo“ stabdžių sistemą.
Elektromobilis taip pat parengtas savavaldžiam vairavimui ir turi įrengtas 14 kamerų, kurios aplink automobilį viską mato 360 laipsnių kampu.
„Xpeng P7“ yra ir 12 ultragarso jutikliai bei radarai, gebantys per lietų, rūką ar miglą matyti iki 200 metrų atstumu.
Visą šią informaciją apdoroja naujieji „Nvidia Drive AGX Xavier“ kompiuteriai. „Xpeng P7“ yra pirmasis automobilis pasaulyje, kuris naudoja šiuos kompiuterius.
Tvirtinama, kad šie kompiuteriai per sekundę geba atlikti 30 trilijonų operacijų, o tam reikia tik 30 vatų galios. Tai akivaizdus „Nvidia“ atsakas rinkoje dominuojančiai „Tesla Full Self Driving“ sistemai.
Bus labai įdomu stebėti, kaip praktikoje darbuosis „Nvidia“ įranga,. Elonas Muskas yra sakęs, kad konkurentai turės dirbti iki pat 2022-ųjų metų, kad galėtų pasiūlyti ką nors panašaus, kas prilygtų dabartinei „Tesla“ įrangai.
„Xpeng“ sukūrė savo savavaldžio vairavimo programinę įrangą – „XPILOT“. Taip pat teigiama, kad iškart į rinką bus paleistos 2.0 ir 3.0 versijos, kurios palaikys nuolatinius atnaujinimus.
Programinė įranga leis elektromobiliams palaikyti kruizo režimą, įvertinti kelio juostas ir jų laikytis net įveikiant posūkius, atpažins šviesoforo signalus, padės pastatyti automobilį stovėjimo aikštelėje ir kt.
Elektromobilių vidaus interjeras taip pat atrodo labai gražiai: „Nappa“ oda dengtos sėdynės, reguliuojamas apšvietimas, dideli jutikliniai ekranai, balso asistentai, 600W „Dynaudio“ stereo garsas ir kt.
„Xpeng P7“ labai šauniai atrodantis ir puikiomis techninėmis savybėmis pasižymintis elektrinis sedanas, kurį jau galima įsigyti Kinijos rinkoje.
Tai be jokios abejonės yra pirmasis kinų pagamintas elektromobilis su tokiu dideliu nuvažiuojamu diapazonu. Labai ambicingas elektromobilis.