Nereikia būti jūreiviu, kad galėtum leistis į tolimą kelionę. Kartais užtenka tik vairuotojo pažymėjimo ir jau galima keliauti šiais mažais keturiais laiveliais, kurie vadinami bendru korosoverio vardu. Tarp populiaraus segmento atstovų vyksta didelė konkurencija ir ryškių žvaigždžių tarp šios klasės atstovų tikrai netrūksta.
Pavyzdžiui, naujasis „Kia XCeed“. Vos tik debiutavęs 2019 metais, jis jau pirmajame palyginamajame teste aplenkė ne ką kitą, o patį „VW T-Roc“. Kaip bus dabar, kai konkurentų gretas papildė „Mini Countryman“ ir „Škoda Karoq“. Ar jie turi šansų aplenkti korėjietišką automobilį?
Beje, būtent jis, tiesą sakant, mažiausiai stengiasi panašėti į SUV ir labiau primena įprastą „Ceed“ su didesne prošvaisa. Atitinkamai jame ir sėdima žemiausiai – 57,5 cm aukštyje nuo žemės. „Countryman“, „Karoq“ ir „T-Roc“ vairuotojai prie vairo įsitaiso keliais centimetrais aukščiau. O štai „Mini“ lenkia „Kia“ ir VW salono erdve, funkcionalumu ir geru matomumu.
Praktiškumu už visus testo dalyvius pranašesnis neiššaukiančios išvaizdos „Karoq“, kuriam dizaineriai nenupiešė madingos kupė stogo linijos, todėl jis turi gerokai didesnę bagažinę nei konkurentai. Atsisėdus ant galinių sėdynių paaiškėja, kad automobilyje iš Čekijos ir keliauti bus patogiausia. Sėdintys ant galinių „T-Roc“ ir „Countryman“ sėdynių taip pat nebus labai nuskriausti, o štai „Kia“ su žemėjančia stogo linija reikalauja daugiausiai kompromisų. Bet tai, kad „XCeed“ turi itin platų komforto įrangos sąrašą, leido jam labai neatsilikti nuo „Karoq“ pagal patogumo vertinimo kriterijų.