Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Testuojam lenktynių trasoje – „Hyundai“, „Renault“ ir „Honda“

„Karšti“ hečbekai dabar yra beveik kiekvieno didelio gamintojo modelių gamoje – tarp šios klasės atstovų šiandien kur kas daugiau automobilių nei kažkada vienas karaliavęs visų jų pirmtakas „Golf GTI“. Tad surinkome „Hyundai“, „Renault“, „Honda“ smarkuolius ir leidomės į trasą! Ir ne bet kokią, o Niurburgringo „Šiaurinę kilpą“!
„Hyundai“, „Renault“, „Honda“"
„Hyundai“, „Renault“, „Honda“" / Auto Bild nuotr.

Kokie „karšti“ šie GTI!

Bent jau kai kalbama apie kompaktinę klasę. Prisiminkime, kad jų pirmtakas buvo „Golf GTI“ su šūkiu „ryte – darbe, vakare – lenktynių trasoje“. Bet per pastaruosius metus „Golf GTI“ prarado kažkada visus žavėjusią galią. Dabar jis – subtilus, komfortiškas, universalus automobilis – labiau naminis nei laukinis.

Tikri benzingalviai spaudžia akceleratorių iki ribotuvo, o į posūkius įvažiuoja rankinio stabdžio pagalba. Tokiems smarkuoliams itin tinka „Renault“, „Honda“ ir „Hyundai“, o tiksliau – jų galingiausi modeliai, kurie žada itin daug adrenalino. Konkrečiai kalbame apie „Mégane R.S. Trophy“, „Civic Type R“ ir „i30 N Performance“.

Trys ekstremalūs automobiliai, kurių vienas turi net galinius vairuojamus ratus. Visi turi perforuotus stabdžių diskus, tad prieš posūkius stabdo itin tiksliai ir stipriai, o geriau įveikti posūkius padeda riboto praslydimo diferencialas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?