„The Guardian“ gabaritai – kaip miniveno. Salone nėra jokių komforto elementų: sėdimos vietos išdėstytos salono šonuose, priešais – ekranas, kuriame demonstruojami reklaminiai klipai arba kino filmai. Tame pačiame ekrane galima sekti informaciją apie transporto priemonės maršrutą bei navigacinius duomenis.
Ties kiekvienu transporto priemonės ratu sumontuota po elektros variklį, visi ratai valdomi individualiai – tai suteikia galimybę „The Guardian“ apsisukti vietoje. Beje, elektromobilis gali ir neapsisukinėti, o važiuoti atbulas – tokių sąvokų kaip „priekis“ ar „galas“ šioje transporto priemonėje nėra.
Elektros varikliai maitinami ličio jonų akumuliatorių, kurie savo ruožtu pasikrauna nuo saulės baterijų, sumontuotų ant mašinos korpuso. Naujovė – itin originali, tačiau kada panašias transporto priemones išvysime miestų gatvėse ar užmiesčio keliuose – kūrėjai neprognozuoja.