Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip įvyksta tokios avarijos: tiltas atvėrė traukinį kaip konservų skardinę

Automobilius gabenantis traukinys Memfyje, JAV, pateko į labai keistą avariją – žemas tiltas tiesiog nuplėšė jo stogą. Bet kaip tai galėjo įvykti? Negi traukinio maršrutas nebuvo planuojamas?
Traukinio avarija
Traukinio avarija
Temos: 2 Avarija Traukinys

Žemų tiltų ir tunelių pasitaiko visose šalyse. Jie visada yra tinkamai pažymėti, jų aukštis yra žinomas, tačiau avarijų pasitaiko. Dažniausiai po žemais tiltais palenda sunkvežimiai, jei vairuotojai nėra pakankamai atidūs. Traukiniai į tokias inžinerines konstrukcijas atsitrenkia itin retai, nes to galima nesunkiai išvengti.

Jūsų draugas – standartizacija. Vagonus ir lokomotyvus galima skirstyti įvairiai, įskaitant ir pagal jų aukštį bei plotį. Naudojami standartiniai tiems dydžiams skirti išmatavimai – tikriausiai pastebėjote, kad dauguma traukinių vagonų atrodo labai panašiai, net jei yra pagaminti skirtingose šalyse. Pavyzdžiui, JAV vagonai pagal išmatavimus skirstomi į kategorijas pagal raides – dauguma vagonų patenka į B arba C kategoriją. Geležinkelio ruožai taip pat turi šias žymes. Jei viename ar kitame ruože yra tiltas ar tunelis, kuris netinka C kategorijos vagonams, ta vieta bus atitinkamai pažymėta ir dispečeriai ten nesiųs C kategorijos traukinių.

Paprasta, tiesa? Na, ne visai. Žmonės šių dalykų kelis metus mokosi aukštosiose mokyklose ir ne šiaip sau. Lengvieji automobiliai traukiniams yra lengvas krovinys. Pagalvokite, kiek automobilyje yra tuščios erdvės. Taigi, į kiekvieną vagoną norima prikrauti kiek įmanoma daugiau automobilių, taip sumažinant kelionės kaštus. Todėl nemažai automobilių vagonų yra F+ kategorijos – jie labai aukšti, nors ir pakankamai siauri.

Dabar pažiūrėkite į šią avariją, kuri įvyko rugsėjo pradžioje Memfyje:

VIDEO: Train Carrying Cars Tries To Squeeze Under Low Bridge, Causes 2 Million Dollars In Damage!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?