Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tokijuje „Mazda“ pažers naujienų

Spalio 28 dieną prasidėsiančioje tarptautinėje Tokijo automobilių parodoje „Mazda Motor Corporation“ (MMC) nustebins naujienų gausa. Koncernas pristatys visiškai naują miesto visureigį CX-8, du įspūdingus koncepcinius modelius bei naujos kartos benzininį variklį „SKYACTIV-X“.
„Mazda“ koncepcija
„Mazda“ koncepcija

Praktiškiems pirkėjams įdomiausias būtų parodoje demonstruojamas naujas septynvietis visureigis „Mazda CX-8“, kuriame montuojamas patobulintas, švarus „SKYACTIV-D 2.2“ dyzelinis variklis. Deja, šis modelis bus skirtas tik Japonijos rinkai – tenykščiai vartotojai CX-8 galės įsigyti kitų metų gruodį.

Gryną MMC dizaino viziją reprezentuojantis antrasis „Mazda“ prototipas apibrėžia naujos kartos „Mazda" automobilių išvaizdos tendencijas.

„SKYACTIV-X“ yra pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o slėgio degimo kameroje sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Panašiu principu veikia dyzeliniai varikliai.

Lankytojams bus parodyta ir speciali „Mazda MX-5“ versija „Red Top“. Pavadinimas ne veltui susijęs su raudona spalva – akis traukia tamsiai raudona automobilio išorė ir rausvos odos sėdynių apmušalai.

Šių metų rugpjūtį MMC paskelbė „Zoom 2030“ – ilgalaikę tvarios plėtros viziją, sukurtą atsižvelgiant į sparčiai besikeičiančią automobilių pramonę ir skirtą padėti įveikti iššūkius, su kuriais ateityje susidurs visuomenė ir Žemės planeta. Vizijos pagrindiniu akcentu tapo naujos kartos benzininis variklis „SKYACTIV-X“, kurio technologija leidžia reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją.

Tarptautinė automobilių paroda Tokijuje vyks spalio 28 – lapkričio 5 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?