„Porsche Taycan Turbo S“ rinkoje pasirodė prieš gerą mėnesį ir jis iškart buvo pradėtas lyginti su „Tesla Model S“.
Žvelgiant į jų technines specifikacijas, „Model S“ atrodo geriau, bet realūs testai yra visai kas kita, nei tai kas parašyta ant popieriaus.
Pirmasis Vokietijos TV laidos atliktas „Porsche Taycan Turbo S“ ir „Tesla Model S P100D“ palyginimas parodė, kad „Tesla Model S“ gauna į vienus vartus ir ženkliai geresnis yra „Taycan“ elektromobilis.
Visgi, toks palyginimas susilaukė audringos reakcijos ir daugelis klausė: kodėl nebuvo tarpusavyje palyginta naujausia „Tesla Model S Raven“ versija su „Porsche Taycan Turbo S“?
Klausimas buvo išgirstas ir „Top Gear“ būtent tai ir padarė:
Galima teigti, kad „Top Gear“ padarytas dviejų elektromobilių palyginimas yra gerokai teisingesnis ir sąžiningesnis.
„Top Gear“ teigia, kad tai yra du aukščiausios klasės elektromobiliai, kurie patiks skirtingiems žmonėms. Ir taip yra dėl to, kad „Porsche Taycan Turbo S“ yra sportinių automobilių atstovas, o „Tesla Model S Raven“ - sedanų.
Abu elektromobiliai šaunūs, o kuris visgi laimėjo testus? Kaip ir Vokietijos TV laidos atveju, taip ir „Top Gear“ bandymuose vėl laimėtoju tapo „Porsche Taycan Turbo S“:
Buvo galima tikėtis, kad dėl „Taycan Turbo S“ turimos dviejų laipsnių transmisijos, jis ketvirtį mylios įveiks greičiau už „Tesla“ elektromobilį, tačiau įsibėgėjimas nuo 0 iki 60 mylių per valandą taip stebina.
„Tesla“ oficialiai skelbia, kad „Model S Performace“ nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 2,4 sekundės ir yra žmonių, teigiančių, kad tai pavyksta padaryti ir realiomis sąlygomis.
Vokietijos TV laidos atveju kelio danga buvo šlapia, dėl to galima įtarti, kad „Tesla“ elektromobilis negalėjo per tokį laiką pasiekti 60 mylių per valandą, tačiau „Top Gear“ bandymuose kelio danga buvo sausa. Tad neaišku kur slypi problema.
Tuo tarpu kalbant apie šių elektromobilių patogumą, talpumą, patogesnį įkrovimą ir didesnį nuvažiuojamą atstumą, „Top Gear“ teigia, kad laimėtoju tampa „Tesla Model S Raven“.