Trečiosios kartos „Mégane R.S.“ tikslas tas pats – būti geriausiu kompaktiniu „karštu“ hečbeku, tad jame sujungti patys naujausi „Renault Sport“ padalinio pasiekimai ir lenktynių aistra. Panašu, kad tikslas pasiektas su kaupu, o sportinių automobilių entuziastai jau dabar nekantrauja susipažinti su naujausia „Trophy“ versija.
Pokyčiai ir variklyje, ir važiuoklėje
„Renault Mégane R.S.“ sumontuotas naujos kartos 1,8 l darbinio tūrio benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina, pasiekiantis 280 AG galią. Tai – vieną didžiausių sukimo momentų, pasiekiantį net 390 Nm, savo segmente turintis variklis, užtikrinantis itin gerą dinamiką ir komfortą. Naujasis variklis, palyginti su ankstesnėje versijoje montuotu motoru, yra 8 proc. taupesnis ir pasižymi 11 proc. mažesne CO 2 emisija.
„Renault Mégane R.S.“ kūrę inžinieriai sugebėjo žengti dar toliau, pirmą kartą šioje sportiškų automobilių klasėje pritaikę unikalią visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą. Perkant šį automobilį galima rinktis ir iš dviejų važiuoklės tipų: kompromisą tarp dinamikos ir kasdienio komforto siūlančios „Sport“ arba lenktynių trasai optimizuotos „Cup“.
Naujajame „Renault Mégane R.S.“ sumontuota patogesnė ir dar daugiau funkcijų turinti duomenų informacijos sistema „R.S. Monitor“. Joje realiu laiku pateikiama informacija, gaunama iš daugiau kaip keturiasdešimties automobilyje sumontuotų jutiklių apie automobilio įsibėgėjimą, stabdymą, vairo pasukimo kampą, „4CONTROL“ sistemos veikimą, temperatūrą, slėgį ir kitus svarbius parametrus.
„MULTI-SENSE“ sistema pagal pasirinktą vairavimo režimą pritaiko variklio atsaką, akseleratoriaus pedalo, pavarų veikimo modelį, vairo kietumą. Galimi 5 variantai
„Comfort“: sklandus pavarų perjunginėjimas, be jokio trūkčiojimo, specifiniai variklio reakcijų nustatymai ir 5 pavarų dėžės perjungimo modelis, kuris taip pat mažina degalų sąnaudas.
„Normal“: gera pusiausvyra tarp komforto, akustikos ir saugos, kasdieniam naudojimui idealus ESP įjungimo slenkstis.
„Sport“: sportiškesnė padėtis – šis režimas sujungia aktyvesnį atsaką su maloniai griežtesniu variklio garsu, kietesniu vairu ir pakelta ESP įjungimo riba.
„Race“: bekompromisis efektyvumas su dar greičiau keičiamomis pavaromis. Šiuo režimu ESP visiškai išjungta, o „4CONTROL“ sistemos nustatymai užtikrina dar geresnį valdymą.
„Perso“: šis režimas leidžia kiekvienam vairuotojui pritaikyti įvairių technologijų ir vairuotojo pagalbos (ADAS) nustatymus individualiai.
Be to, sporto ir lenktynių režimuose EDC pavarų dėžėje taip pat yra funkcijos: „Multi Change Down“ ir „Start Control“.
Gražiausias „karštasis“ hečbekas rinkoje
Naujasis „Renault Mégane R.S.“ išsiskiria sportiško automobilio išvaizda, kurią dar labiau pabrėžia nauja „Tonic Orange“ spalva, išryškinanti kėbulo formas. Automobilio salone sumontuotos sportinės sėdynės su integruotais galvų atlošais, aliuminiu padengti pedalai ir pavarų perjungimo svirtis. Tikras desertas sportinių automobilių mėgėjų akims.
Balus skyrė ir kviestiniai ekspertai
Apdovanojimų komisiją sudarė žurnalo „TopGear Lietuva“ redakcijos nariai ir kviestiniai bandytojai: Europos ralio kroso čempionas Rokas Baciuška, Italijos kartingo „BirelART“ gamyklos pilotas Gustas Grinbergas ir „Energizer Racing“ komandos lenktynininkas, 2018 metų Baltijos žiedinių ištvermės lenktynių čempionato bendros įskaitos prizininkas Rimvydas Savickas.
„Renault“ ruošia dar galingesnį „Megane R.S.“. Labai laukiama „Trophy“ versija turės 1.8 l turbininį variklį, kurio galia sieks 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm.