Visai neseniai Japonijos automobilių gamintojas pranešė, kad visiškai nesibaimina „Tesla“ lyderystės elektromobilių sektoriuje ir visi kompanijos automobilių modeliai bus „elektrifikuoti“ iki 2025-ųjų metų.
Kitaip tariant, pagrindinis kompanijos dėmesys bus skiriamas hibridiniams automobiliams. Tačiau „Toyota“ neapsiribojo tik šiuo pareiškimu.
Dabar kompanija išplatino naujausią reklaminį vaizdo filmuką, kuriame pristato naująjį hibridinį „Corolla“ automobilį, ir kai kurie jį jau vadina propaganda, nukreipta prieš visas elektrines transporto priemones.
Be to, kad pasijuokiama iš elektrinių transporto priemonių, keista yra ir tai, kad vaizdo įrašo pabaigoje apie šį hibridinį automobilį pasakomas ir toks teiginys – „self charging“ (savarankiškas įkrovimas).
Žinoma, hibridinis automobilis yra kur kas geresnis pasirinkimas už vidaus degimo variklį turintį automobilį, tačiau juk jis vis tiek yra varomas iškastiniu kuru. Elektra gaminasi stabdymo metu regeneruojant stabdymo energiją. Tačiau dalį elektros į bateriją įkrauna ir vidaus degimo variklis.
Tad tas „savarankiško įkrovimo“ teiginys nėra visiškai tikslus.
Akivaizdu, jog tai tėra marketinginiai žaidimai ir kompanijos noras parduoti savo hibridinius automobilius. Visgi, nors „Toyota“ kompanijos teiginiuose, kad reikėtų pirmiau pereiti prie hibridų, o paskui elektromobilių, galima įžvelgti diskutuotino racionalumo, tačiau toks marketinginis kompanijos elgesys labiau primena senųjų kompanijų elgesį, kuriuo siekiama parodyti tik savo tiesas.