„Automotive News“ portalui kompanija atskleidė kad 2015-ųjų viduryje „Yaris“ automobilį pakeis naujas panašios klasės automobilis, turėsiantis tik sedano kėbulą ir visiškai naują vardą.
JAV rinkai automobilius surinkinėjanti „Toyota“ dukterinė įmonė „Scion“ negamins nei FR-S (GT86 alternatyva) kabrioleto, nei modelių su turbokompresoriais. „Projektai nebus tęsiami dėl pernelyg mažo potencialių pirkėjų rato“, – teigė „Toyota“ atstovai. Suprantama, galvoje jie turi didelius tokių automobilių gamybos bei modifikavimo kaštus.
Japonai jau kiek anksčiau pareiškė, kad priverstinio oro pripūtimo sistema fiziškai netilptų po variklio gaubtu, nors daugybė automobilių tobulinimo kompanijų su tokia užduotimi susitvarko be didesnio vargo. Žinoma, jų sprendimai reikalauja mažiau kompromisų – gamintojai turėtų rūpintis ir kitomis aplinkybėmis.
Visgi, kabrioleto likimas išlieka nežinomybėje – po atvirą stogą turinčios GT86 versijos debiuto Ženevoje dažnas specialistas tikėjo, kad tai – tik laiko klausimas, kada „Toyota“ praneš apie šio modelio serijinę gamybą.
Šiaurės Amerikos rinkai „Toyota“ per artimiausius trejus metus pristatys ir daugiau automobilių, tarp kurių bus dar viena „Prius“ versija su pažangesniais agregatais, septynvietis „Highlander“ bei „Venza“ krosoveriai, visureigis „FJ Cruiser“ bei stambesnio šios kategorijos modeliai – „Land Cruiser“ ir gigantiškasis „Tundra“.
Dar viena įdomi detalė – „Supra“ vardo vieta „Toyota“ gamoje. Gamintojas tvirtina, kad kartu su BMW kuriamas sportinis automobilis gali būti skirtas užimti būtent „Supra“ įpėdinio postui.