„Toyota GT86“ taip pavadintas legendinio AE86 garbei. Šis iki 1987 metų gamintas automobilis tapo entuziastų numylėtinius, drifto monstru ir kolekcionierių svajonių objektu.
Aišku, dabar tai yra labai senas automobilis, o nostalgija yra puikus marketingo įrankis. „Toyota GT86“, kaip ir AE86, turi variklį priekyje ir galinius varomus ratus. Tarp jų – mechaninė pavarų dėžė. Tačiau „Toyota“ pasistengė, kad apie senąjį modelį primintų būtent tas skaičius – 86.
Taigi modelis vadinasi GT86. Toks yra ir išmetimo vamzdžių skersmuo. Atrodo kaip juokinga detalė? Viskas yra kur kas rimčiau – toks yra ir variklio cilindrų skersmuo bei aukštis – viskas po 86 mm.
Kalbant apie variklį, tai jį, kaip ir nemažai kitų automobilio detalių, gamina „Subaru“. Ši kompanija sportinį automobilį vadina BRZ, tačiau tai iš esmės yra ta pati mašina. „Subaru“ garsėja savo „boxer“ tipo varikliais, kuriuose cilindrai yra išdėstyti plokščiai (tarsi kas paimtų V formos variklį ir jį išskleistų). Tai suteikia žemą svorio centrą, kuris yra labai svarbus sportiniam automobiliui.
Norėdami pabrėžti variklio išskirtinumą, automobilio kūrėjai GT86 sparną papuošė štai tokiu ženkliuku. Jis simbolizuoja du į priešingas puses pasisukusius stūmoklius. Pats ženkliuko centre esantis 86 turėtų priminti ratu slystantį automobilį.
Tokios detalės automobilių entuziastams labai patinka. Tai, kad „Toyota“ (ir, tikriausiai, „Subaru“) dizaineriai buvo apsėsti skaičiaus 86, rodo, kad jie norėjo, jog jų automobilis būtų įdomus ir deramai pagerbtų senąjį modelį. Tradicijas dievina ir kiti gamintojai. Štai „Porsche“ iki šiol ne toje vietoje montuoja degimo spyneles.