„Toyota“ į ralio varžybas nori grąžinti automobilius su galiniais varančiaisiais ratais

„Toyota Motorsport GmbH“ padalinys, dar žinomas TMG trumpiniu, pristato naują ralio automobilį – GT86 CS-R3. Šios mašinos bus paruoštos pagal R3 klasės (WRC 3 serijoje) reikalavimus, o trasose tokius automobilius bus galima matyti nuo 2015-ųjų.
„Toyota GT86 CS-R3“
„Toyota GT86 CS-R3“ / „Toyota Motorsport GmbH“ nuotr.

Sportinis riboto praslydimo diferencialas, modifikuotas variklis, efektyvesnė stabdžių sistema ir šešių laipsnių nuoseklaus jungimo (sekvencinė) transmisija bus montuojama tokiuose automobiliuose. Panašu, raliui skirti GT86 bus parduodami kartu su „OZ Racing Ultraleggera“ lengvojo lydinio ratlankiais.

Kelne, Vokietijoje, įsikūrusi divizija neseniai pagamino GT86 CS-V3 automobilius, su kuriais galima dalyvauti Niurburgringo žiede organizuojamose VLN serijos žiedinėse lenktynėse. Teigiama, kad sukaupta patirtis TMG divizijai leido pagaminti išties konkurencingą automobilį raliui.

„Toyota Motorsport GmbH“ nuotr./„Toyota GT86 CS-R3“
„Toyota Motorsport GmbH“ nuotr./„Toyota GT86 CS-R3“

Kiekvienas toks automobilis bus parduodamas su saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis bei kita ralio varžyboms reikalinga homologuota įranga.

Įdomu tai, kad „Toyota Motorsport GmbH“ žengia į klasę, kurioje visi konkurentai dalyvauja su priekinių varančiųjų ratų važiuokle turinčiais automobiliais. „GT86 CS-R3 į ralio trasa įneš daugiau dramos – automobiliai su galiniais varančiaisiais ratais vilios ne tik žiūrovus, bet ir vairuotojus“, – teigiama oficialiame pranešime.

Neatskleidžiama, kokia bus šių automobilių kaina, tačiau žinoma, kad jų tiražas sieks 2500 vnt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis