Pranešama, kad „Toyota“ per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė 2,43 mln. automobilių, aplenkdama „General Motors“ (2,36 mln. parduotų automobilių) bei „Volkswagen“ (2,27 mln.).
Visgi, ne viskas klostėsi taip, kaip japonai norėtų – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2012-aisiais, „Toyota“ pardavimai krito 2,2 procento, tuo tarpu GM bei VW užfiksavo atitinkamai 3,6 bei 5,1 procento pardavimų prieaugį.
Panašu, kad daugiausiai įtakos daro pardavimai Kinijoje. „Toyota“ modelių paklausa per pirmąjį šių metų ketvirtį (lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu) smuko net 13 procentų, tuo tarpu ir „General Motors“ ir „Volkswagen“ grupių mašinų populiarumo kreivės kilo į viršų.
Visgi, „Toyota“ bei „General Motors“ teigė, kad jie nesiekia tapti didžiausiais automobilių gamintojais pasaulyje. Jų tikslas – kurti kokybiškus automobilius.