Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota“ įvardijo geriausias ženklo atstovybes Europoje

„Toyota“ apdovanojo 44 prekės ženklo atstovybes Europoje už įsimintiną ir išskirtinį klientų aptarnavimą. Lietuvoje apdovanojimas atiteko bendrovei „Tokvila“. Daugiau nei 2500 ženklo atstovybių visoje Europoje kovoja dėl šio įvertinimo kasmet, o laimi tie, kurie savo darbe demonstruoja aukščiausius „Toyota“ šūkio „Klientas pirmiausia“ standartus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Toyota“ centras „Tokvila“ Vilniuje
„Toyota“ centras „Tokvila“ Vilniuje / Martyno Zarembos nuotr.

„Ichiban“ japoniškai reiškia „Numeris vienas“. Tai taip pat prestižinio apdovanojimo, kurį „Toyota Motor Europe“ (TME) įteikia kiekvienam ženklo atstovui, užtikrinančiam aukščiausio lygio klientų patirtį, pavadinimas.

„Šios 44 ženklo atstovybės mūsų buvo įvertintos, kaip „geriausi pardavėjai mieste“ ir yra apdovanotos už jų fantastiškas pastangas einant tokių milžiniškų pasiekimų link. Šiais sunkiais laikais jie nuolat palaikė mūsų klientus, juos nepriekaištingai aptarnaudami ir suteikdami geriausias patirtis. Be to, COVID-19 kontekste jie demonstravo savo įsipareigojimus visuomenei, padėdami priešakinės linijos herojams. Jie inovatyviai adaptavo savo darbą ir bendravimą su klientais, orientuodamiesi, kad visur būtų juntamas žmogaus prisilietimas – tiek realioje, tiek virtualioje erdvėje“, – sakė Didier Gambartas, TME Pardavimo, rinkodaros ir klientų patirčių viceprezidentas.

Šių metų „Ichiban“ apdovanojimų ceremonija bus virtuali ir vyks birželio 10-ąją, kai visi 44 geriausi „Toyota“ ženklo atstovai prisijungs prie TME centrinės atstovybės Briuselyje. Kadangi tai vienas svarbiausių renginių „Toyota“ kalendoriuje, jame dalyvaus ir Mattas Harrisonas, „Toyota Motor Europe“ prezidentas ir vadovas.

Pasak M.Harrisono, „Toyota“ ženklo atstovai prekybos versle turi lemiamą vaidmenį.

„Jie yra mūsų svarbiausi partneriai, mūsų ženklo ambasadoriai ir mes toliau tęsime darbą kaip viena komanda, kad iššūkius paverstume galimybėmis. Įsimintinos kliento patirties sukūrimas yra pagrindinis kampanijos „Beyond Zero“ (liet. Mažiau už nulį) ramstis. Turime ir toliau stiprinti klientui suteikiamą nuolatinę vertę, kad galėtume tapti sėkminga mobilumo sprendimų bendrove“, – sakė jis.

Kiekvienam „Ichiban“ apdovanojimų laureatui jau įteiktas specialus trofėjus ir sveikinimo laiškas nuo M.Harrisono.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs