„Cadillac“ siūlė daug prabangos elementų: mygtuko paspaudimu užsidarančią bagažinę, elektrinius sudedamus slenksčius, 4–ių zonų klimato kontrolę, DVD grotuvą, navigaciją, šildomas dviejų eilių sėdynes ir daug kitų.
„Escalade“ tiesiai keliu važiuoja užtikrintai, ir manevringai. Ant posūkių jis pasvyra ne tiek daug, kiek buvo manyta pamačius šį milžiną. V8 variklis automobilį velką į priekį smagiai. 100km/h greitį pasiekia per 6,8sek. Gaila, jog maksimalus deklaruojamas greitis yra tik 170km/h. Turbūt daugiau su šiuo milžinu būtų nebesaugu. Kuro sąnaudos vidutiniškai siekia apie 17l/100km. Bet būsimam pirkėjui tai turbūt nėra aktualu.
„Toyota Land Cruiser“ turi daugiau tikrojo visureigio ambicijų. Daug drąsiau jausitės nuvažiavę nuo gero kelio, nes į pagalbą kibs elektroniniai pagalbininkai, padėsiantys įveikti sunkesnes kliūtis. Būdamas lengvesnis nei „Escalade“ japoniškas visureigis gali traukti sunkesnę priekabą, arba galite prikrauti daugiau krovinio i bagažinę. Tai padaryti nebus lengva, nes trečioji sėdynių eilė neptogiai susilanksto, taip užimdama nemažą dalį bagažinės erdvės.
V8 varikliai yra mažesnio tūrio, nei amerikiečio. Jie išvysto nuo 235 Ag iki 288Ag. Dyzelinis agregatas turi didesnį sukimo momentą, nei „Escalade“, tačiau nei dyzelinis, nei benzininiai agregatai nesugeba pasiekti 100km/h greitį greičiau nei per 8–10 sek. Vidutinės degalų sąnaudos yra 12l – 14l 100 kilometrų kelio.
Važiavimas „Land Cruiser“ archaiškesnis, nors salono komforto įrangos yra tiek pat, kiek ir „Escalade“. Dviejų eilių šildomos sėdynės, beraktė atrakinimo sistema, navigacija ir daug kitų.
„Cadillac Escalade“ paskirtis aiški – būti dideliu, naudoti daug kuro, greitai ir komfortiškiau važiuoti bei teikti saugumo jausmą visam ekipažui. Tuo tarpu „Toyota Land Cruiser“ truputį nusileidžia komfortišku važiavimu, bet naudoja mažiau kuro ir turi daugiau tikrojo visureigio bruožų.