Nepaisant dar vienerių automobilių pramonei iššūkių kupinų metų, „Hyundai Motor“ pasaulinė prekės ženklo vertė išaugo 11,1 proc. ir pasiekė 12,55 mlrd. JAV dolerių, užsitikrindama vietą tarp didžiausių planetos prekės ženklų. Be to, Korėjos įmonė pakilo viena vieta į 6-ą pasaulinio automobilių pramonės prekės ženklų pirmojo dešimtuko vietą, aplenkdama „Audi“, „Volkswagen“, „Nissan“ ir „Porsche“, ir yra 4-as vertingiausias didelės apimties automobilių prekės ženklas.
„Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas Wonhong Cho teigia: „Automobilio nuosavybės modelis bėgant metams gali tapti nebenaudojamas, todėl mes tiesiog negalime apriboti savo vizijos vien ekologiškomis transporto priemonėmis. Kad išlaikytume savo, kaip pasaulinio prekės ženklo, augimą, turime persvarstyti tradicinį verslo modelį ir įsivaizduoti save ne tik kaip transporto įmonę, bet ir kaip mobiliųjų paslaugų teikėją. Vykdydami „IONIQ“ projektą, imsimės šios naujos koncepcijos, ir „Hyundai Motor“ ir toliau bus vienu labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje.”
Toliau didindama prekės ženklo pasiekimus, 2015 m. rugsėjį „Hyundai Motor“ pristatė itin galingų transporto priemonių išvestinį prekės ženklą „N“, siekdama tiekti intuityvias, itin galingas, smagias vairuoti transporto priemones plačiam vartotojų ratui. 2016 m. pristatyti „RM16“, „Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo“ ir „RN30“ koncepciniai modeliai, įkvėpti prekės ženklo aistros veiksmui, pavirs pirmuoju „Hyundai“ „N“ modeliu.
Vertingiausi 2016 m. automobiliniai prekės ženklai pagal „Interbrand“
Vieta |
Įmonė |
Prekės ženklo vertė (mlrd. JAV dolerių) |
---|---|---|
1 |
„Toyota“ |
53,6 |
2 |
„Mercedes-Benz“ |
43,5 |
3 |
„BMW“ |
41,5 |
4 |
„Honda“ |
22,1 |
5 |
„Ford“ |
12,9 |
6 |
„Hyundai“ |
12,5 |
7 |
„Audi“ |
11,8 |
8 |
„VW“ |
11,4 |
9 |
„Nissan“ |
11,0 |
10 |
„Porsche“ |
9,5 |
„Hyundai“ pokytis pastarąjį dešimtmetį
Metai |
Bendrasis reitingas |
Prekės ženklo vertė (mlrd. JAV dolerių) |
---|---|---|
2016 |
35 |
12,5 |
2015 |
39 |
11,3 |
2014 |
40 |
10,4 |
2013 |
43 |
9,0 |
2012 |
53 |
7,5 |
2011 |
61 |
6,0 |
2010 |
65 |
5,0 |
2009 |
69 |
4,6 |
2008 |
72 |
4,8 |
2007 |
72 |
4,5 |
2006 |
75 |
4,1 |