„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Toyota“ naujiena – dar vienas „Corolla“ šeimos narys

Sedanas yra trečiasis kėbulo tipo variantas, papildantis 12-osios kartos „Corolla“ modelių asortimentą po šiais metais įvykusio hečbeko ir „Touring Sports“ debiuto, rašoma pranešime.
„Toyota Corolla“ sedanas
„Toyota Corolla“ sedanas / Gamintojo nuotr.

Naujoji „Corolla“ modelių serija pritaikyta įvairiems pirkėjų poreikiams: kompaktiškas hečbekas patenkins jaunų porų užgaidas, universalus Touring Sports modelis skirtas šeimoms, o komfortiškas sedanas orientuotas į jaunus profesionalus, ieškančius prestižiško, stilingo, erdvaus ir komfortiško automobilio.

Visame pasaulyje gerai žinomas „Corolla“ automobilis pirmą kartą pasirodė 1966 m. Nuo to laiko daugiau nei 150 šalių buvo parduota per 46 mln. šių modelių.

Naujasis sedanas pasižymi naujiems „Corolla“ modeliams būdingu stilingu ir dinamišku dizainu ir tokia pat plačia bei žema stovėsena, kurią lemia „Toyota New Global Architecture (TNGA) GA-C“ platforma. Tačiau jis turi ir savo individualų braižą, išskiriantį jį iš kitų šeimos narių: jį atspindi prestižiškesnis išorės dizainas su unikaliais stiliaus sprendimais priekyje ir gale.

Apatines išsikišusias radiatoriaus groteles, kurios yra bendras naujos „Corolla“ šeimos dizaino elementas, įrėmina efektingesni dviejų lygių priekinių sparnų kampai. Plonos trimačio dizaino viršutinės radiatoriaus grotelės susijungia su viršutine išraiškingų priekinių žibintų dalimi ir apsupa kampus, išryškindamos žemą bei tvirtą automobilio stovėseną.

Gale tuos pačius dizaino motyvus atkartoja dinamiška buferio forma ir apverstos trapecijos bagažinės dangtis. Sedanui charakteringi galinių žibintų blokai su chromuota apdaila pabrėžia platų modelio siluetą.

Be to, naująjį „Corolla“ sedaną galima lengvai atpažinti iš unikalios priekinių ir galinių LED žibintų šviesolaidžių formos.

Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla“ sedanas
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla“ sedanas

Kaip ir hečbekas bei „Touring Sports“, sedanas išsiskiria tokiu pat erdviu ir nepaprastai ergonomišku salonu, kurio vizitinė kortelė yra neprilygstama sensorinė kokybė ir pažangios technologijos. Sedanui, kaip ir „Touring Sports“, būdinga pailginta 2700 mm važiuoklės bazė, dėl kurios gale sėdintys keleiviai gali mėgautis didele erdve kojoms ir išskirtiniu komfortu.

Aukšto lygio salone gausu įvairių technologijų, iš kurių minėtina komforto įranga, tokia kaip belaidis telefono kroviklis, ir 8 colių jutiklinis multimedijos sistemos ekranas, 7 colių daugiafunkcis ekranas bei 10 colių projekcinis ekranas, kuriais patogu naudotis.

Neseniai pasirodžiusi GA-C platforma ne tik suteikė daugiau laisvės kuriant dizainą ir leido padaryti aiškesnę perskyrą tarp sedano, hečbeko ir „Touring Sports“ modelių nei buvo iki šiol, bet ir padėjo užtikrinti malonesnę vairavimo patirtį. Žemesnis svorio centras, 60 proc. tvirtesnė kėbulo konstrukcija ir kaip standartinė įranga komplektuojama daugiasvirtė pakaba lemia geresnį valdymą ir didesnį stabilumą. Nuo to nė kiek nenukenčia važiavimo sklandumas ir komfortas.

Naująjį „Corolla“ sedaną bus galima rinktis su vienu iš dviejų galios agregatų. 1,8 l savaime įsikraunančios hibridinės sistemos galia siekia 90 kW (122 DIN AG). Ši sistema pateisina visus vairuotojų lūkesčius, siejamus su „Toyota“ savaime įsikraunančiu hibridiniu galios agregatu: jos pranašumai yra tylus veikimas, intuityvus valdymas, greita reakcija ir nepriklausoma EV technologija – jos nereikia įkrauti prijungus prie tinklo.

Sistema taip pat užtikrina mažas eksploatacines išlaidas, neįtikėtinai kuklias degalų sąnaudas – tik 3,4 l/100 km (4,3 l/100 km pagal WLTP) ir mažą išskiriamo CO2 kiekį – tik 77 g/km1 (98 g/km pagal WLTP). Be to, važinėjant kasdien iki 50 proc. naudojamas vien elektrinis režimas.

Patobulintas 1,6 l benzininis variklis išsiskiria greita reakcija ir efektyvumu. Automobilio su šiuo varikliu ir šešių pavarų mechanine arba CVT transmisija bendra galia siekia 97 kW (132 DIN AG), degalų sąnaudos – tik 5,8 l/100 km (6,1 l/100 km pagal WLTP), o teršalų kiekis – 131 g/km (139 g/km pagal WLTP).

Visuose ant TNGA platformos sukonstruotuose automobiliuose didžiausias dėmesys skiriamas aukščiausio lygio aktyviosios ir pasyviosios saugos įrangai. Ne išimtis ir naujasis „Corolla“ sedanas, į kurio standartinę komplektaciją įtrauktos modernios funkcijos ir sistemos iš naujausio „Toyota Safety Sense“ technologijų paketo.

Naują „Toyota Safety Sense“ aktyviosios saugos įrangos paketą sudaro „Pre-Collision“ sistema (PCS) su pėsčiųjų fiksavimo šviesiu ir tamsiu paros metu bei dviratininkų fiksavimo šviesiu paros metu funkcija, visame greičio diapazone veikianti adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema (LDA) su vairo valdymo funkcija, pagalbinė kelio ženklų atpažinimo (RSA) ir automatinė tolimųjų šviesų (AHB) sistemos.

Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla“ sedanas
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla“ sedanas

Taip pat įtraukta nauja eismo juostos stebėjimo sistema (LTA), galinti naudingai pasitarnauti vairuotojui. Kai įjungtos visame greičio diapazone veikianti ACC bei LTA sistemos, eismo juostos stebėjimo sistema padeda vairuotojui subtiliais judesiais pakoreguoti vairą, kad automobilis išliktų juostoje net esant nedideliems greitkelio vingiams.

„Corolla“ sedanas gaminamas „Toyota Motor Manufacturing Turkey“ gamykloje. Prekyboje jis pasirodys pirmajame 2019 m. ketvirtyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų