Nuo pat debiuto 1968 m. „Hilux“ daug kartų patvirtino esantys patikimi kelionėse į Šiaurės Ašigalį, Islandijos ugnikalnius, Antarktiką ir atnešė pergalę 2019 m. Dakaro ralyje.
Vairuotojui pasiekiamos technologijos
Priekinę naujojo „Hilux“ dalį atnaujino ryškios trimatės radiatoriaus grotelės bei papildomai apdorotas priekinis buferis, dar labiau paryškinę galingą pikapo stotą. Eksterjero akcentai – naujo dizaino priekiniai bei galiniai LED žibintai bei 18 colių juodi lengvojo lydinio ratlankiai. Išorės spalvų paletę papildė du atspalviai: raudona „Emotional Red II“ ir metalizuota bronzos „Oxide Bronze“.
Interjeras suprojektuotas taip, kad vairuotojui viskas būtų dar lengviau pasiekiama ir matoma. Pagrindiniai 8 colių skersmens centrinėje konsolėje sumontuoto ekrano mygtukai išliko mechaniniai, kaip ir spidometro bei odometro rodmenys, taip užtikrinamas sklandus veikimas bet kokiomis važiavimo sąlygomis. Atnaujintoje informacinėje sistemoje įdiegta greitesnė operacinė sistema, o pats ekranas – jautresnis ir tiksliau reaguojantis į paspaudimus. Prie informacinės sistemos taip pat galima prijungti išmaniuosius telefonus naudojant „Apple CarPlay®“ bei „Android Auto™“ programas.
Papildomos įrangos sąraše yra išmanusis automobilio atrakinimas ir variklio užvedimas mygtuko paspaudimu, navigacinė sistema, automatinė klimato kontrolė, priekiniai ir galiniai automobilio statymo jutikliai bei 9 garsiakalbių „JBL Premium“ garso sistema su 800 W aštuonių kanalų stiprintuvu bei CLARi-Fi technologija.
Daug aksesuarų leis pritaikyti „Hilux“ įvairiausiems – darbo ar laisvalaikio – poreikiams. Tai – apsauginis lankas, elektra valdomas aliuminis bagažo skyriaus dangtis, rakinama bagažinė, kietas bagažinės stogas ir 12 V elektros lizdas jame.
Galingesnis variklis
„Hilux“ variklių gamoje atsirado naujas, galingesnis 2,8 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, pasiekiantis 204 AG pajėgumą – tai konkurencinga galia pikapų segmente.
500 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis leidžia „Hilux“ įsibėgėti iki 100 km/val. per 10 sekundžių (2,8 sek. greičiau nei su 2,4 l varikliu). Nepaisant to, degalų sąnaudos išliko nedidelės – 7,8 l/100 km, kaip ir CO₂ emisijos (204 g/km). Tai – dar nehomologuoti NEDC bandymų ciklo duomenys.
Naujasis 2,8 l variklis bus užsakomas kartu su „Double Cab“ kėbulo versija, taip pat bus galima pasirinkti 6 laipsnių mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Visos versijos turės keturių varančių ratų pavarą.
„Hilux“ 1 tonos leistina apkrova ir iki 3,5 tonos tempimo galia tapo prieinamos visuose modeliuose su 4 varančių ratų pavara – ir „Extra Cab“, ir „Double Cab“.
Važiavimo dinamika
Kurdami naująjį „Hilux“ inžinieriai siekė išlaikyti legendines savybes bekelėje ir kartu padidinti komfortą važiuojant paprastu keliu. Galimybes ekstremaliomis bekelės savybėmis užtikrina rėminė konstrukcija – „Hilux“ yra vienas iš nedaugelio šią tikriems visureigiams būtiną technologiją turinčių automobilių. Rėminė konstrukcija daro kėbulą standesnį ir daug patikimesnį.
Komfortą ir važiavimo savybes pagerino modifikuotos pakabos bei vairo stiprintuvo sistemos. „Hilux“ kūrę inžinieriai patobulino priekinius ir galinius amortizatorius, perprojektavo spyruokles bei įvores, taip pavyko pasiekti sklandesnes važiavimo savybes, į saloną perduodama mažiau kelio nelygumų bei duobių.
Neprilygstamos „Hilux“ savybės bekelėje buvo dar patobulintos – įjungus dviejų varančių ratų režimą veikia elektroninė sistema, atkartojanti mechaninio riboto praslydimo diferencialo (LSD) darbą. Taip pat buvo sumažinti variklio apsisukimai laisva eiga nuo 850 iki 680 aps./min., pagerinta akceleratoriaus reakcija į paspaudimą, sumontuotas naujas ratų pasisukimo stebėjimo ekranas bei atnaujinta VSC sistema.
Maksimaliam komfortui skirtas „Invincible“
Naujoji aukščiausia „Invincible“ komplektacija siūlo klientams Premium lygio įrangą ir unikalų stilių, tačiau „Toyota“ nedaro jokių kompromisų savybėms bekelėje, kokybei ir patikimumui – tai yra esminės „Hilux“ savybės, pavertusios jį populiariausiu pikapu visame pasaulyje. Dabar „Hilux“ maksimaliai pritaikytas darbui ir laisvalaikiui, suderinti pikapo universalumas, tinkamumas aktyvioms pramogoms, komfortas bei išskirtinis stilius.
„Hilux“ pasižymi tikram pikapui būdingu stiliumi, tačiau „Invincible“ apdailos detalės suteikia išvaizdai naujų potėpių. Išorėje pastebimos tik „Invincible“ būdingos išskirtinės detalės kaip solidesnės priekinės radiatoriaus grotelės bei buferis, slenksčiai, ratų arkų apsaugos, durų rankenėlės, ratlankiai bei bagažinės dangtis.
„Invincible“ interjere gausu juodų ir juodo chromo apdailos akcentų, o kai kurios technologijos yra išskirtinės šiam įrangos komplektui, pavyzdžiui, išmanusis automobilio raktelis. Jaukumo salone suteikia melsvos „Clear blue“ spalvos priekinių ir galinių durų apdaila bei dviejų atspalvių perforuotos odinės sėdynės.
Naujojo „Hilux“ pardavimas prasidės šių metų gruodžio mėnesį.