Verslo ir logistikos ekspertai itin gerai žino, kuriuos gamintojus rinktis, mat dauguma jų – rinkos senbuviai, galintys pasiūlyti ne tik universalius pasirinkimus individualiems poreikiams, bet ir nejausti didelės tarpusavio konkurencijos.
Lengvieji komerciniai M1 ir N1 kategorijos automobiliai Lietuvoje užima svarbią naujų transporto priemonių rinkos dalį, tad „Toyota“, pristatydama publikai naująjį „Toyota Proace“ sukels nemažai panikos tarp dabartinių lyderių. Be to, stiprus ir patikimas partneris šiandien nėra vien automobilis: tai ir gamintojo atstovų tinklo dydis, ir kiekvieno individualaus atstovo indėlis į ilgalaikę, kokybišką ir kaštus taupančią verslo grandį.
Ta proga „Toyota“ atstovas Vilniuje UAB „Tokvila“ sukvietė būrį verslo partnerių ir potencialių klientų į netradicinio formato renginį Energetikos ir transporto muziejuje „Verslo pietūs kitaip“.
„Norėjome užimtiems partneriams ir klientams pristatyti „Toyota“ naujienas – tiek naująjį komercinį „Toyota Proace“ automobilį, tiek atnaujintą paslaugų ir produktų gamą „Toyota Business Plus“, kuri smarkiai palengvina automobilių pirkimo ir priežiūros procesus bei siūlo ne vieną laiko ir sąnaudų taupymo būdą, todėl surengėme verslo pietus. Savo įprastinę pietų pertrauką iškeitę į renginį, mūsų svečiai šias naujienas sužinojo pirmieji tiesiai iš „Toyota Baltic AS“ ir „Tokvila“ atstovų, be to, savo patirtimis ir įžvalgomis dalinosi ir patyręs lenktynininkas, „Toyota“ ambasadorius Benediktas Vanagas bei auto-moto entuziastas, keliautojas, fotografas ir iššūkių mėgėjas Aidas Bubinas. Beje, niekas neliko alkanas – pietūs šventas reikalas“, – sakė UAB „Tokvila“ marketingo vadovė Miglė Makauskaitė.
„Dažniausiai užduodamas klausimas – kuo jūs ir jūsų produktas geresnis arba kitoks? Pasirinkę būtent tokį renginio formatą, į šį klausimą galėjome labai aiškiai ir vaizdžiai atsakyti: esame geriausias „Toyota“ atstovas Baltijos šalyse 2016 metais, ir tai nėra vien statulėlė. Tai nuoširdaus ir efektyvaus klientų aptarnavimo bei produktų kokybės derinys. Dabar galime pasiūlyti dar daugiau – produktus ir paslaugas komercinių automobilių pirkėjams, ir nesvarbu, ar tai jaukios kepyklėlės savininkas, ar didelės pervežimo įmonės transporto vadovas – jų komerciniai automobiliai visada bus aptarnaujami prioriteto tvarka, turės 5 metų garantiją ir pagalbą kelyje; greitas automobilių techninis aptarnavimas taupys laiką ir leis grįžti į darbus kuo greičiausiai. Pažvelgus į kaštus, akivaizdu, kad „Toyota Proace“ – krovininis ar keleivinis – tiems, kas skaičiuoja, nori kokybiškos prekės ir paslaugos, siekia surasti savo verslui patikimą partnerį“, – teigia UAB „Tokvila“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas.
„Toyota Proace“ pirkėjams siūlomas net 11 skirtingų kombinacijų: 3 ilgių kėbulų ir dviejų platformų versijos nuo pilnai krovininės, dalinės krovininės su sėdynėmis antroje ir trečioje eilėse iki verslo klasės itin prabangiai ir išmaniai įrengtos keleivinės versijos. Bene svarbiausias modelio privalumas – 5 metų garantija.
Gausiai susirinkę verslo pietų dalyviai klausėsi itin nuotaikingų ir neįtikėtinų Benedikto Vanago ir Aido Bubino pasakojimų apie iššūkius, kuriuos įveikė kartu su „Toyota“ automobiliais, taip dar kartą primindami, koks tai patikimas partneris ir kokybiškas produktas, atlaikantis net sudėtingiausias sąlygas ir išbandymus.
„Jau dabar matome labai optimistiškus rezultatus Baltijos šalyse – naujųjų „Toyota Proace” užsakymų skaičius didesnis, nei planavome. Tikimės, kad klientai greitai įsitikins ir realiai pajaus naudą, pasirinkę efektyvų, patikimą ir pažangų partnerį savo darbe – „Toyota Proace”, – sakė Arvydas Šinkūnas, „Toyota Baltic AS” regiono pardavimų vadovas, į renginį atskridęs specialiai iš Talino.