„Toyota“ šoka pagal pirkėjų dūdelę: ant GT 86 modelių jau puikuojasi animacinių filmų herojai

Kiekvienas, nors kiek besidomintis Japonijos kultūra nepaneigs, jog šioje šalyje gana populiarus yra animacijos žanras. Dabar šį japonų pomėgį savaip nusprendė išnaudoti automobilių gamintojas „Toyota“.
„Toyota GT 86“
„Toyota GT 86“ / „Toyota” nuotr.

„Toyota“ nuo šiol pardavinės „GT 86“ modelius ir juos papuoš animacinių filmų herojų atvaizdais. Anot pardavėjų, neretai automobilių pirkėjai taip išpaišyti automobilį nusprendžia jau po įsigijimo.

„Toyota“ nusprendė išnaudoti šią nišą ir potencialiems klientams pasiūlyti dar gamykloje išpuoštus automobilius.

„Toyota” nuotr./„Toyota GT 86“
„Toyota” nuotr./„Toyota GT 86“

Gamintojas teigia, kad užsakymų tokios išvaizdos automobiliams apstu ir pirkėjai už šiuos dizaino sprendimus yra pasiruošę sumokėti kur kas daugiau.

Tiesa, „Toyota“ neplanuoja labiau plėtoti automobilių puošimo animacija sektoriaus, kadangi  skaičiuojama, kad toks automobilio išorės tobulinimas nėra aktualus daugumai šio modelio pirkėjų.

„Toyota” nuotr./„Toyota GT 86“
„Toyota” nuotr./„Toyota GT 86“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis