„Toyota“ dar 2012 metais pristatė „Intelligent Clearance Sonar“ – sistemą, kuri dabar naudojama 32 markių modeliuose. Ši sistema užfiksuoja priešais automobilį esančią kliūtį ir neleidžia nuspausti akceleratoriaus, kuomet avarijos tikimybė yra didelė. Ši sistema gali padėti kuomet vairuotojas parkuoja automobilį ir netyčia supainioja pedalus. Tačiau tokios avarijos įvyksta ir be ryškių prieš automobilį esančių kliūčių, todėl dabar „Toyota“ pristatė naują „Acceleration Suppression Function“.
Akceleracijos ribojimo funkcija veikia labai panašiai, tačiau ji gali apriboti automobilio bėgėjimąsi net tada, kai priešais nėra jokios kliūties. „Toyota“ įvertino situacijas, kuomet staigus akceleratoriaus paspaudimas greičiausiai yra netyčinis. Pavyzdžiui, kai automobilis važiuoja labai lėtai, o akceleratorius nuspaudžiamas labai greitai ir iki galo.
„Toyota“ taip pat įvertino situacijas, kuomet toks elgesys gali būti tyčinis (pavyzdžiui, kai automobilis pradeda judėti iš vietos ar bėgėjasi tam skirtoje greitkelio juostoje). Rezultatas – naujoji sistema apribos akceleraciją tik tada, kai automobilis manys, jog pedalas nuspaustas netyčia.
Pavyzdžiui, žmogus artėja prie raudono šviesoforo signalo ir dėl vienokių ar kitokių priežasčių supainioja pedalus. Tokiais atvejais vairuotojai dažnai ima panikuoti. Ši sistema atpažintų, jog akceleratorius nuspaustas netyčia ir neleistų automobiliui įsibėgėti. Ekrane pasirodytų pranešimas, kad vairuotojas nemanytų, jog jo automobilis sugedo.
Manoma, kad ši sistema sumažins avarijų, kurias sukelia pedalus supainioję vairuotojai, skaičių. Tačiau, žinoma, ir ši funkcija nėra absoliutus priešnuodis ir negali užkirsti kelio visoms avarijoms. „Toyota“ bei kiti gamintojai ir toliau tobulins panašius sprendimus, bet pasistengti turi ir vairuotojai, kurie privalo nuolat gerinti įgūdžius ir nevairuoti pervargę.
„Toyota“ teigia, kad naujoji sistema bus montuojama naujuose markės (bei „Lexus“) automobiliuose, tačiau ją įmanoma įdiegti ir į seniau pagamintus automobilius.