„Toyota“ suteiks 24 000 nemokamų licencijų, bet yra papildomų sąlygų

Atsižvelgusi į laiko, lėšų bei išteklių sąnaudas, kurios yra būtinos norint sukurti tvarius mobilumo sprendimus, padedančius mažinti didėjančią taršą toliau naudojant dabartines technologijas, „Toyota Motor Corporation“ (toliau – „Toyota“) pranešė taikysianti dvi priemones, susijusias su bendrovės patentais ir techninėmis žiniomis, kad būtų toliau plačiai populiarinamos elektrifikuotos transporto priemonės, rašoma pranešime.
„Toyota Prius Plug-in“ Cheronoje
„Toyota Prius Plug-in“ Cheronoje / „Toyota“ nuotr.

Pirma, „Toyota“ suteiks nemokamas licencijas, leidžiančias naudotis beveik 24 000 jai priklausančių įvairių automobilių elektrifikavimo technologijų patentų (įskaitant dar nepatvirtintus patentus).

Antra, „Toyota“ teiks mokamą techninę pagalbą kitiems elektrifikuotus automobilius kuriantiems ir pardavinėjantiems gamintojams, kurie savo galios agregatuose naudos „Toyota“ variklius, akumuliatorius, galios valdymo blokus (PCU), elektroninius valdymo blokus (ECU) ir kitas automobilių elektrifikavimo sistemos technologijas.

Siūlydama nemokamas patentų licencijas ir techninę pagalbą naudojant Toyota automobilių elektrifikavimo sistemas, bendrovė siekia skatinti tolesnę elektrifikuotų transporto priemonių plėtrą ir kartu padėti vyriausybėms, automobilių gamintojams ir plačiajai visuomenei įgyvendinti su klimato kaita susijusius tikslus.

„Atsižvelgdami į gausybę užklausų, gaunamų iš įmonių, kurios pripažįsta hibridinių ir kitų elektrifikuotų transporto priemonių populiarinimo būtinybę, mes manome, jog dabar yra pats metas pradėti bendradarbiavimą, – teigė Toyota Motor Corporation valdybos narys ir vykdomasis viceprezidentas Shigeki Terashi. – Jei per artimiausius 10 metų elektrifikuotų automobilių skaičius sparčiai išaugs, jie taps standartu. Mes tikimės, jog galėsime atlikti svarbų vaidmenį šiame procese.“

Nemokami patentai apima pažangias technologijas, naudojamas elektrifikuotuose automobiliuose, ypač hibridiniuose elektromobiliuose (HEV), kurios padėjo „Toyota“ padidinti našumą, sumažinti matmenis ir išlaidas.

Kalbant konkrečiau, įtraukti dalių ir sistemų, tokių kaip elektriniai varikliai, galios valdymo blokai (PCU) ir sistemų valdymo įranga, patentai. Tai pagrindinės technologijos, kurios gali būti naudojamos kuriant įvairių tipų elektrifikuotas transporto priemones, tarp jų hibridinius elektromobilius (HEV), iš tinklo įkraunamus hibridinius elektromobilius (PHEV) ir kuro elementais varomus elektromobilius (FCEV).

Iš viso Toyota siūlo apie 23 740 patentų, gautų per daugiau nei 20 metų kuriant elektrifikuotų automobilių technologijas. Lincencijų naudojimo laikotarpis prasidės iš karto ir truks iki 2030 m. pabaigos. Norint sudaryti sutartis dėl patentų naudojimo, reikia susisiekti su Toyota ir suderinti licencijavimo sąlygas.

Nuo 2015 m. sausio mėn. „Toyota“ jau pasiūlė 5680 patentų, susijusių su kuro elementais varomais automobiliais (FCEV). Dabar „Toyota“ papildomai įtraukė apie 2590 elektrinių variklių patentų, 2020 galios valdymo blokų (PCU) patentų, 7550 sistemų valdymo įrangos patentų, 1320 variklio galios perdavimo blokų patentų, 2200 krovimo įrenginių patentų ir 2380 kuro elementų patentų (bendras kuro elementų technologijų patentų skaičius padidėjo iki 8060).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų