„Toyota“ teigia, kad „Ford Focus“ nebuvo pats populiariausias 2012-ųjų automobilis

Automobilių gamintojai didesnio dėmesio siekia įvairiomis priemonėmis. Spaudos pranešimai, nauji modeliai bei reklamos – toli gražu nėra viskas. Jie siekia ir geresnės statistikos, o vos turėdami progą kažkuo pasigirti, daro tai nedvejodami.
„Toyota Corolla“
„Toyota Corolla“ / Gamintojo nuotr.

Vakar rašėme, kad kompanija „Polk“ („Polk & Co“), registruojanti parduotus naujus automobilius, pranešė, jog populiariausias praėjusių metų automobilis buvo „Ford Focus“ – jų visame pasaulyje per pernai metus parduota 1,02 mln.

„Toyota“ tvirtina, kad visame pasaulyje per 2012-uosius metus buvo parduota 1,16 mln. „Corolla“ modelių. Negana to, „Polk“ duomenų bazės duomenimis, šių automobilių per praėjusius metus buvo parduota 872,8 tūkst.

„Ši įmonė apsiriko beveik 300 tūkst. parduotų „Corolla“ automobilių. Mes norėtume, kad statistika būtų patikslinta“, – teigė „Toyota“ kompanijos JAV viceprezidentas Mike‘as Michelsas.

„Polk“ kompanijos atstovė Michelle Culver teigė, kad ji negali patikslinti „Ford“ statistikos. Tuo tarpu šis koncernas tvirtai laikosi įsikibęs savo pozicijos: „1,02 mln. parduotų „Focus“ automobilių yra oficialus, visų šalių patvirtintas skaičius“, – teigė „Ford“ analitikas Erichas Merkle.

Visgi, svarbesnis klausimas yra kur dingo beveik 300 tūkst. „Corolla“ modelių? Kodėl jų nėra „Polk“ statistikoje?

Tikėtina, kad ši kompanija neįskaičiavo Japonijos bei pietryčių Azijos rinkoms skirtų „Corolla Axio“ bei „Corolla Altis“ modelių, tuo tarpu „Toyota“ yra tvirtai įsitikinusi, kad jie turėtų būti priskirti prie „Corolla“ pardavimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų