Šį automobilį 15min jau apžiūrinėjo Milane prieš tris mėnesius, tačiau pavažiuoti su C-HR nebuvo galima – tą padarysime dar šį rudenį. O Paryžiaus automobilių parodoje – dar viena proga detaliai apžiūrėti „Toyota“ kūrinį, novatoriškiausių savybių ir kitų ypatybių nesufleruojant gamintojo inžinieriams ir dizaineriams.
Tai – krosoveris, kaip „Honda HR-V“, „Mazda CX-3“ arba „Škoda Yeti“. Jis dailus, nedidelis ir atrodo išskirtinai. Ypač – interjeras, kur „Toyota“ garsėja kirviu plastmasines detales kapojančiais dizaineriais. C-HR tokių atributų nė su žiburiu nerasi – visi kampai švelnūs ir nugludinti. Į akis tik krenta didžiulis centrinėje konsolėje esantis ekranas, kurio buvimo pozicija – itin aukšta, tačiau matomumui įtakos neturi.
C-HR taip pat nereikia dyzelinių variklių – pirkėjai turės pasitenkinti 1,2 l benzinine 114 AG jėgaine ir 120 AG išvystančia hibridine pavara.
Kaina? Lietuvoje bazinis C-HR kainuoja 18 tūkst. eurų, tačiau detalaus kainoraščio dar nėra. Galima spėti, jog hibridinis ir gerai sukomplektuotas krosoveris kainuos apie 22-24 tūkst. Eur. Ir tai yra labai geras HR-V, CX-3 bei „Yeti“ konkurentas.
Pirmieji „Toyota C-HR“ gatvėse turėtų pasirodyti 2017-ųjų pradžioje.