Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turėjęs tapti ypač populiarus, „Tata Nano“ tampa niekam nereikalingas

Šis automobilis turėjo visą Indiją perkelti nuo nesaugių motorolerių į modernią, bet paprastą ketverių durų transporto priemonę. Deja, pardavimo rezultatai byloja apie didelę nesėkmę.
„Tata Nano CX“
„Tata Nano CX“ / Gamintojo nuotr.

Prieš pradėdamas prekiauti automobiliais „Tata Nano“ Indijoje, gamintojas net surengė loteriją. Norėta atrinkti šimtą tūkstančių laimingųjų, kurie galės pirmieji įsigyti 2 500 JAV dolerių kainuojantį automobilį.

Tačiau „Bloomberg“ praneša, kad iki šiol parduota tik 70 tūkst. automobilių „Tata Nano“. Lapkričio rezultatai kompanijos „Tata“ vadovams turbūt sapnuojasi naktimis kaip košmaras – per visą mėnesį šalyje, kurioje gyvena 1,2 milijardo gyventojų, parduoti vos 589 vienetai automobilių „Nano“.

Kompanijos „Tata“ atstovai situaciją komentuoja atsargiai. Jie spėja, kad dėl to kalta ne ypač vykusi finansavimo sistema. Pagrindiniai „Nano“ klientai yra mažai uždirbantys indai, o jiems bankai taip lengvai pinigų neskolina.

„Tata“ atstovai neužsimena apie dar vieną potencialią problemą. Naujienų tarnybos praneša apie ne vieną užsiliepsnojusį automobilį. Potencialūs pirkėjai labai bijo rizikuoti, jų galva, labai dideliais pinigais ir nusipirkti labai prabangią kepsninę...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai