Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Twingo GT“: vairavimo džiaugsmas su žiupsneliu „Renault Sport“ prieskonių

Visapusiškai išnaudodamas konstrukciją su varikliu, sumontuotu galinėje dalyje, „Renault Twingo GT“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą. Varomas 110 AG išvystančiu TCe turbininiu varikliu, pasiekiančiu 170 Nm sukimo momentą, „Twingo GT“ gali būti pritaikytas individualiems poreikiams renkantis mechaninę pavarų dėžę arba automatinę dviejų sankabų EDC transmisiją, rašoma pranešime spaudai.
„Twingo GT“
„Twingo GT“ / „Renault“ nuotr.
Temos: 1 „Renault“

Užtikrinant visišką sportiško automobilio valdymo saugumą, „Twingo GT“ buvo aprūpintas naujais pakabos komponentais, nauja elektroninės stabilumo sistemos programa ir vairo stiprintuvu, kurio darbas keičiasi priklausomai nuo važiavimo greičio.

Įkvėptas koncepcinio „Twin‘Run“ automobilio dizaino, „Twingo GT“ lengvai atpažįstamas dėl 17 colių skersmens ratlankių, horizontalių šoninių oro paėmimo angų bei dviejų išmetimo sistemos vamzdžių.

Tikslus, patogus ir labai smagus vairuoti – „Twingo GT“ leidžia už įkandamą kainą mėgautis vairavimo teikiamais džiaugsmais, išlaikydamas „Renault Sport“ divizijos sukurtų GT modelių puoselėjamas tradicijas.

„Renault“ nuotr./„Twingo GT“
„Renault“ nuotr./„Twingo GT“

GT modelis… ir dar šis tas

Per beveik 20 veiklos metų „Renault Sport“ sukaupė unikalią sportinių automobilių kūrimo patirtį. Įvairios populiarių modelių „Twingo“, „Clio“ ar „Megane“ versijos „R.S.“ ir „GT“ turėjo bendrą savybę – visos jos buvo varomos priekiniais ratais. Trečioji „Twingo“ karta inžinieriams tapo išskirtine patirtimi.

„Tai buvo rimtas iššūkis visai „Renault Sport“ specialistų komandai – dirbti su modeliu, kurio variklis sumontuotas galinėje dalyje. Taip pat jis varomas galiniais ratais, o tokio automobilio valdymas visiškai skiriasi nuo mums įprasto. „Twingo GT“ yra puikiai subalansuotas ir smagus vairuoti automobilis, ypatingą vairavimo malonumą teikia EDC transmisija su dviem sankabomis“, – sakė Patrice Ratti – „Renault Sport Cars“ generalinis direktorius.

Gaivaus oro gurkšnis varikliui

Net ir dalindamasis konstrukcija su kai kuriais žymiausiais „Renault Sport“ sportiniais automobiliais – pavyzdžiui, „R5 Turbo“ arba „Clio V6“ – „Twingo“ išlieka mažas miesto automobilis, pasižymintis itin tiksliu valdymu ir stebinančia interjero erdve. Įtaisytas tarp galinių ratų ir kilstelėtas 49 laipsnių kampu, trijų cilindrų variklis itin kompaktiškai užima jam skirtą erdvę.

Kurdami „Twingo GT“, „Renault Sport“ variklių inžinieriai optimizavo galingiausią bazinį automobilio motorą, t.y., 898 kubinių centimetrų TCe variklį.

Vienas iš „Twingo GT“ skiriamųjų bruožų – oro paėmimo angos ant kairiojo galinio sparno, pakeitusios oro paėmimo angas anksčiau buvusias virš rato arkos. Ši, atrodytų, smulki modifikacija yra itin svarbi pagerinant variklio veikimą – tokiu būdu oras, patenkantis į turbokompresorių, yra 12% vėsesnis. Naujos oro paėmimo angos taip pat padeda oro srauto patekimą į variklio skyrių – šis rodiklis pagerėjo net 23%.

Siekiant kuo efektyviau išnaudoti šį gaivaus oro gūsį, buvo padidintas turbokompresoriaus sukimosi greitis. „Renault Sport“ inžinieriai, norėdami pagerinti kuro ir aušinimo sistemų darbą, šiam modeliui pritaikė specialius, galingesnius kuro ir vandens siurblius.

Dėka variklio modifikacijų, galia pakilo iki 110 AG, o maksimalus sukimo momentas – iki 170 Nm.

„Renault“ nuotr./„Twingo GT“
„Renault“ nuotr./„Twingo GT“

Nuo šiol – ir su automatine EDC transmisija

Atliepiant augančią „Twingo GT“ vairuotojų, kurie kasdien automobilius vairuoja intensyviame eisme, paklausą, modelį dabar galima rinktis su mechanine arba 6 laispnių automatine EDC transmisija.

Naujasis „Clio R.S.“ ir „Megane GT“ – dar du „Renault Sport“ divizijos sukurti modeliai, kuriuose sutinkama EDC („Efficient Dual Clutch“) transmisija.

EDC veikia ir kaip pilnai automatinė pavarų dėžė, ir suteikia galimybę pačiam vairuotojui perimti valdymą į savo rankas, pavaras perjungiant svirtelėmis prie vairo. Transmisija su dviem sankabomis užtikrina greitą ir švelnų pavarų perjungimą, leidžiantį vairuoti sklandžiai ir efektyviai.

„Renault Sport“ inžinieriai, tobulindami „Twingo GT“ pavarų dėžę, parinko specialiai šiai versijai tinkamus perdavimo skaičius, kurie galėtų suteikti sportišką charakterį.

„Renault“ nuotr./„Twingo GT“
„Renault“ nuotr./„Twingo GT“

Jautrus, greitai į komandas reaguojantis akceleratoriaus pedalas

„Mégane R.S.“ kūrimo procese ištobulinta akceleratoriaus pedalo sistema „Twingo GT“ modelyje sukuria ypatingą ryšį tarp vairuotojo ir automobilio, taip pat, kaip ir susieja variklio bei važiuoklės darbą. Vos spustelėjus pedalą automobilis greitai sureaguoja ir energingai šauna į priekį. Vairuotojo poreikiai yra atliepiami, kartu suteikiant dar didesnio vairavimo džiaugsmo ir komforto. „Twingo GT“ galima rinktis iš dviejų vairavimo režimų: „Normal“ ir „Eco“.

Stabili ir komfortiška važiuoklė

Kaip ir variklis, automobilio važiuoklės struktūrinis dizainas išliko labai panašus į įprasto „Twingo“ modelio. Vis dėlto, važiuoklė buvo specialiai patobulinta „Renault Sport“ padalinio inžinierių.

„Twingo GT“ buvo sumontuoti nauji, standesni amortizatoriai, kuriems kompaniją palaiko standartinės spyruoklės, montuojamos ir į kitus „Twingo“ modelius. Be to, į automobilį buvo sumontuotas storesnis stabilizatorius. Dėl 20 mm žemesnės pakabos, negu įprastos „Twingo“ versijos ar koncepcinio „Twin’Run“ modelio, bei 17 colių skersmens ratlankių su „Yokohama BluEarth“ padangomis, „Twingo GT“ pasižymi itin stabilia stovėsena.

Atitinkami pakeitimai buvo atlikti ir su automobilio elektroninėmis sistemomis, įskaitant atnaujintą ESP sistemą.

„Neaukodami saugumo, sukoncentravome dėmesį į automobilio sukibimo su kelio danga pagerinimą važiuojant itin sportiškai, atlikdami važiuoklės ir padangų pakeitimus", – aiškino Matthieu Métivier, vyriausiasis „Twingo GT“ inžinierius. „Kalbant kasdieniais pavyzdžiais – spustelėjus akceleratoriaus pedalą išvažiuojant iš staigaus posūkio, galima pajusti švelnų slydimą šonu – prieš pat įsijungiant ESP, kuri pakoreguoja automobilio trajektoriją nenaudojant staigaus stabdymo. Tai reiškia, kad galima mėgautis įprastu, automobiliams su galiniais varomaisiais ratais būdingu valdymu.

Prie „Twingo GT“ modifikavimo prisidėjo ir „Renault Sport“ padalinio pilotai bandytojai dirbantys su visais „R.S.“ ir „GT“ versijų modeliais.

„Renault“ nuotr./„Twingo GT“
„Renault“ nuotr./„Twingo GT“

Visada reikiama kryptimi

„Twingo GT“ modelyje, pirmajame sportiškame mažame miesto automobilyje yra sumontuotas kintamo sunkumo vairo stiprintuvas. Vairo sunkumas kinta priklausomai nuo greičio bei posūkio kampo, ir puikiai suderina vairavimo tikslumą ir valdomumą. Pavyzdžiui, norint ratus pasukti 1° kampu važiuojant greitkeliu, vairą reikia pasukti 18° kampu, palyginimui – miesto centro gatvėse vairą pakanka pasukti 13° kampu. Vos 8,59 m siekiantis apsisukimo spindulys „Twingo GT“ leidžia itin lengvai manevruoti net itin sudėtingose situacijose. Jam reikia net visu metru mažiau vietos nei daugumai jo konkurentų segmente.

Sukurtas vairavimo malonumui

Trečios kartos „Twingo GT“ gali pasigirti puikiu svorio ir galios santykiu, siekiančiu vos 8,5 kg vienai AG, palyginus su „Twingo II GT“ ir 9,8 kg/AG santykiu. Toks svorio taupymas kilsteli automobilio galimybes į kitą lygį.

Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjantis per mažiau nei 10 sekundžių, „Twingo GT“ pažymi naują atskaitos tašką savo segmente. Akceleracija nuo 80 iki 120 km/val. taip pat viena geriausių tarp mažų miesto automobilių – mažiau nei 9 sekundės. Daugiau nei pakankamai, norint be sunkumų judėti eisme! Efektyvus „Renault Twingo GT“ variklis užtikrina puikią akceleraciją visomis pavaromis.

Dėka standžios važiuoklės, „Twingo GT“ pasižymi vairavimo preciziškumu, suteikdamas didžiulio pasitikėjimo vairuotojui. „Twingo GT“ užtikrina stabilumą ir mažą kėbulo pasvirimą, todėl leidžia lengvai ir komfortiškai posūkius įveikti didesniu greičiu.

Po „Renault Sport“ inžinierių patobulinimų, automobilis su galinėje dalyje sumontuotu varikliu tikrai teikia itin daug vairavimo džiaugmo. Akceleracija ir guvi važiuoklė nupieš šypseną veide! Kaip ir kiti „GT“ modeliai „Renault Sport“ gamoje, „Twingo GT“ pridėtinio žavesio suteikia tai, jog jis komfortiškas, įperkamas ir saugus.

„Renault“ nuotr./„Twingo GT“
„Renault“ nuotr./„Twingo GT“

Dizainas, įkvėptas „Twin’Run“ koncepcinio automobilio

Be smagaus vairavimo, „Twingo GT“ iš pirmo žvilgsnio suteikia džiaugsmo pojūtį. Dėl 17 colių skersmens ratlankių ir žemesnės prošvaisos, užpildytos ratų arkos sukuria harmoningą ir sportišką įspūdį.

Lengvojo lydinio ratlankių dizainas perimtas iš „Twin’Run“, koncepcinio automobilio, tapusio „Twingo“ stiliaus įkvėpimo šaltiniu.

Kiti „Twingo GT“ skiriamieji bruožai yra šoninė oro paėmimo anga, galinio buferio difuzorius, du išmetimo sistemos vamzdžiai ir „Renault Sport“ ženkleliai automobilio šonuose bei ant bagažinės dangčio.

Be standartinės „Piment Orange“ oranžinės spalvos, „Twingo GT“ taip pat galima rinktis „Lunar Grey“ pilkos, „Deep Black“ juodos ir „Glacier White“ baltos spalvų.

„Twingo“, iš dalies, yra maža išdykusi „Renault“ šeimos beždžionėlė. Dėl laisva dvasia alsuojančio stiliaus nenorėjome jo dažyti „GT“ modeliams įprasta mėlyna spalva. „Twingo GT“ nežaidžia pagal tas pačias taisykles. Jis sukurtas stebinti, kaip ir pašėlusi „Piment Orange“ kėbulo spalva.“

Prasidedančios ant kapoto ir besitęsiančios per visą stogo ilgį juostos, įkvėptos žymių JAV Nacionalinio aeronautikos komiteto lėktuvų (NACA) ir atkartojančios jų oro paėmimo angų aerodinamiką, yra dar vienas bruožas, perimtas iš koncepcinio „Twin’Run“. Juodos apdailos juostos derinamos su „Piment Orange“ oranžine spalva, kitų spalvų kėbulą puošia oranžinės juostos.

Keleivio pusės daiktų dėtuvės spalvų schema priderinta prie eksterjero. Oranžinės spalvos detalės pagyvina sėdynių apmušalus, ventiliavimo angas ir pavarų perjungimo svirties pagrindą. „Renault Sport“ logotipu paženklinti durų slenksčiai bei aliumininiai pedalai atskleidžia sportišką „Twingo GT“ prigimtį.

„Renault“ nuotr./„Twingo GT“
„Renault“ nuotr./„Twingo GT“

Techniniai duomenys

Variklis

  • Engine TCe 110
  • Cilindrų/vožtuvų skaičius: 3 / 12
  • Darbinis tūris: 898 kubiniai centimetrai
  • Maksimali galia: 110 AG, esant 5,750 aps./min.
  • Maksimalus sukimo momentas: 170 Nm, esant 2,000 aps./min.

Transmisija

  • Tipas: Mechaninė / Automatinė EDC
  • Pavarų skaičius: 5 / 6

Vairo sistema

  • Tipas: Elektrinis vairo stiprintuvas

Ratai ir padangos

  • Ratlankiai: „Twin’Run“ 17 colių skersmens lengvojo lydinio
  • Padangos: „Yokohama BluEarth“ (priekyje: 185/45 R17 78H / gale: 205/40 R17 80H)

Akceleracija

  • Maksimalus greitis km/val.: 182 (mechaninė transmisija) / 183 (EDC)
  • 0-100 km/val., s: 9.6 / 10.4
  • 80-120km/val., s: 8.3 / 8.2

Kuro sąnaudos ir emisijos

  • CO2 (g/km) 115 / 118
  • Sąnaudos mieste, litrais/100 km: 6.2 / 6.4
  • Sąnaudos užmiestyje, litrais/100 km: 4.5 / 4.6
  • Bendros vidutinės sąnaudos, litrais/100 km: 5.2 / 5.3
  • Degalų bako talpa, litrais: 35

Svoris, kg

  • Automobilio svoris, kg 1,001 / 1,028
  • Priekinės ašies svoris, kg: 459 / 457
  • Galinės ašies svoris, kg: 542 / 571
  • Pilnai pakrauto automobilio svoris 1,385 / 1,412
  • Krova, kg 384

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų