Automobilio radijas – pagrindinė priemonė, kuria lietuviai klausosi muzikos – taip įvardijo beveik 50 procentų pirmą kartą Lietuvoje atlikto muzikos klausymosi įpročių tyrimo dalyvių. Antroje vietoje – namų radijas. Ekspertai tai sieja su jo prieinamumu ir kaina. Nešiojamieji kompiuteriai, telefonai, televizija ir automobilių grotuvai dalijasi panašią auditorijos dalį. Išsiskiria jaunimas – daugiau kaip 60 procentų 15–19 metų jaunuolių kasdien muzikos klausosi telefonu.
„Artimiausiais metais yra tendencija, kad klausymosi per mobiliuosius telefonus tik daugės, nes jaunoji karta užaugs, čia iš esmės vyksta pokytis, nes visos tos pagrindinės platformos, kurios transliuoja muziką, yra skaitmeninės.
Net 90 procentų Lietuvos gyventojų, tie kurie klausosi muzikos internete, pasirenka „Youtube“. Mes tyrime klausėme, kokias platformas jie žino, kas jų galvoje pirmiausia. 40 proc. pirmiausia sakė, kad „Youtube“, po to jau ėjo „Spotify“, kur galima ir mokamai, ir nemokamai klausytis muzikos, bet šią platformą paminėjo tik 15 proc.“, – sakė tyrimų ekspertas Julius Neviera.