Neigiamą atsakymą iš „Uber“ gavęs Vilniaus tarybos narys Vidmantas Martikonis su tuo sutiko – interesų konflikto vengimas yra sveikintinas dalykas.
Tačiau netrukus įrašais apie patirtį dirbant „Uber“ partneriu pradėjo dalintis buvęs sostinės meras Artūras Zuokas, kuris, kaip ir V.Martikonis, šiuo metu yra Vilniaus miesto tarybos narys. Be to, A.Zuokas vadovauja Lietuvos laisvės sąjungai, kuri dalyvaus Seimo rinkimuose.
V.Martikonis „Uber“ vairuotoju tapti bandė dar žiemą ir tada gavo neigiamą atsakymą. Įmonės operacijų vadovas Lietuvoje Vytautas Černiauskas tuomet argumentavo, jog, siekiant išvengti interesų konflikto, įmonės partneriais negalėtų tapti institucijų, kurios priima sprendimus ar kitaip galėtų daryti įtaką verslo reguliavimo aplinkai, atstovai – tokie kaip Seimo nariai, Susisiekimo ministerijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos, savivaldybių ar kitų reguliuojančių institucijų atstovai.
Jo teigimu, neatrodytų skaidru, jei Vilniaus miesto tarybai priimant sprendimus dėl pavėžėjimo reguliavimo, už arba prieš juos balsuotų su „Uber“ ar kitais rinkos dalyviais partnerystės ryšiais susiję žmonės.
Tačiau, praėjus mėnesiui, įmonės politika pasikeitė: „Uber“ partneriais gali tapti bet kurie vairuotojo pažymėjimą, gerą vairavimo istoriją ir reikalavimus atitinkantį automobilį turintys neteisti žmonės.
Pasikeitė „Uber“ vairuotojų registracijos tvarka
„Neseniai pasikeitė vidinė „Uber“ partnerių-vairuotojų registracijos tvarka, kurioje nebeliko ribojimų viešiems asmenims bendradarbiauti su įmone. Atsiprašome, kad pono Martikonio laiku neinformavome apie šį tvarkos pasikeitimą.
Ponas Martikonis jau yra pakviestas užsiregistruoti į artimiausią informacinį susitikimą, kaip ir bet kuris kitas mūsų partneriu tapti pageidaujantis asmuo. „Uber“ džiaugiasi dideliu žmonių, norinčių bendradarbiauti su bendrove Vilniuje, susidomėjimu“, – atsiųstame komentare apie susidariusią situaciją teigė V.Černiauskas.