Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ukmergės rajone rekonstravus valstybinį kelią, užtikrinamos saugesnės eismo sąlygos

Ukmergės rajone, rekonstravus valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožą ir šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis įrengus pėsčiųjų ir dviračių taką, užtikrintos sklandesnės ir saugesnės susisiekimo sąlygos rajone, rašoma pranešime.
Kelias
Kelias / LAKD iliustr.

Pagal VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruože nuo 26,80 iki 40,27 km atlikta rekonstrukcija: išplatintas kelias, įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas nuo Jakutiškių gyvenvietės iki Deltuvos miestelio, kuris nuo važiuojamosios dalies atskirtas apsauginiais atitvarais, rekonstruotos 7 sankryžos su rajoninės ir vietinės reikšmės keliais, įrengtos eismo saugumo priemonės, rekonstruotas tiltas per Armonos upelį, rekonstruoti inžineriniai tinklai.

„Tai geras pavyzdys, kaip turi atrodyti ir kiti Lietuvos keliai, siekiant užtikrinti saugias ir patogias judėjimo sąlygas“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, nors projektai jau baigti, bet dar nėra priduoti, tvarkoma projekto dokumentacija, nepaisant to, infrastruktūra visiškai įrengta ir ja jau kurį laiką sėkmingai gali naudoti visi eismo dalyviai.

Šiame kelyje prieš kelerius metus įvyko nelaimė – apvirto autobusas, vežęs vaikus į ekskursiją. Šio eismo įvykio metu buvo sužeisti 4 asmenys.

Projektu plėtojama ir tobulinama regionų jungtis su TEN-T tinklu. Bendra projekto vertė – per 12 mln. eurų. Projektas finansuojamas valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos lėšomis.

Vykdant kitą reikšmingą projektą Ukmergės rajone, rekonstruojant valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožą nuo 72,164 iki 77,460 km, buvo įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas. Šiame kelio ruože yra autobusų sustojimo vietos, poilsio aikštelės, tačiau iki rekonstrukcijos nebuvo pėstiesiems ir dviratininkams saugios infrastruktūros. Projekto metu įrengiant taką, atsižvelgta į žmonių su negalia reikmes, pavojingose vietose įrengti apsauginiai kelio atitvarai. Šiuo projektu taip pat rekonstruotas tiltas per Mūšios upę. Šio projekto vertė – per 2,5 mln. eurų. Projektas finansuotas valstybės biudžeto lėšomis.

Per 2017–2020 m. minėtame kelio ruože įvyko 6 įskaitiniai eismo įvykiai, kurių metu 7 žmonės buvo sužeisti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos