Ne viena Europos šalis jau numatė, kada automobiliai su vidaus degimo varikliais jos miestuose nebebus laukiami. Tai - tik laiko klausimas. Be to, Europos Sąjungos taisyklės, numačiusios baudas už per didelį vidutinį parduotų automobilių taršumą, verčia gamintojus investuoti į elektromobilius. Ir PSA tai žino - kiekvienais metais elektromobiliai sudarys vis didesnę modelių gamos dalį.
PSA grupės direktorė, atsakinga už aplinkai draugiškų automobilių vystymą, Anne-Lise Richard žurnalui Autocar.co.uk atskleidė, kad PSA neturi vieningos elektrifikacijos strategijos. Ir tai yra labai keista.
PSA grupė nėra tokia jau didelė, tačiau, pasak Richard, kiekviena markė kurs savo elektrifikacijos strategiją. Kiekviena markė atskirai spręs, kokie nauji modeliai turės elektrinę versiją, o kurie - ne. Toks decentralizuotas elektrifikacijos modelis leis išbandyti kelias strategijas ir geriau suprasti, ko nori rinka.
Pavyzdžiui, PSA grupės markės savo C segmento automobilius gali kurti ant eCMP arba EMP2 platformų. Pirmoji leidžia pagaminti elektromobilį, antroji - hibridą. Štai „Peugeot 308“, pasirodysiantis 2022 metais, bus sukurtas ant atnaujintos EMP2 platformos ir bus hibridinis.
Tuo tarpu „Citroën C4“ bus sukurtas ant CMP platformos, todėl šalia dyzelinės bei benzininės versijos bus ir elektrinė. Na, o sprendimas dėl panašaus dydžio „Opel Astra“ dar nėra priimtas.
PSA, kaip ir kiti automobilių gamintojai, dar nežino, ką daryti su savo mažiausiais. Jie jud mieste, todėl elektrinė sistema jiems puikiai tinka. Tačiau žmonės nėra linkę mokėti didesnių sumų už itin mažus automobilius. Taigi „Peugeot 108“ likimas dar nėra aiškus - šis automobilis gali ir neatsirasti. Automobilių žurnalistai jau kalba, kad nauji emisijų standartai pigius ir itin mažus automobilius gali tiesiog išstumti.
„Peugeot“ ketino rinkai pasiūlyti pigesnę e-208 versiją su mažesne baterija. Tačiau buvo nuspręsta, kad kainų skirtumas būtų per daug mažas ir ekonomiška mažojo elektromobilio versija tiesiog neturėtų pirkėjų.